Sollefteå Figur & Rollspels Förening
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sollefteå Figur & Rollspels Förening

Vi fyller din fritid!

HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

Vad jag kan erbjuda och göra för föreningen SFRF?

Gå ner 
+2
ReverS
Frasse
6 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
Adam
Admin
Adam

Antal inlägg : 389

Vad jag kan erbjuda och göra för föreningen SFRF? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Vad jag kan erbjuda och göra för föreningen SFRF?   Vad jag kan erbjuda och göra för föreningen SFRF? - Sida 2 Emptymån 4 jul 2011 - 21:44

Mötet som du syftar på var ett möte för riktigt länge sedan och så vitt jag kommer ihåg så var vi i stort sett alla som var med på den tiden. I vilket fall så har vi haft ett till möte sedan dess där vi var runt 80-90% av alla medlemmar (vi kanske har 3-4 nya sen dess om ens det) och röstade för styrelsens bl.a ^^ Så de som sitter nu är propert valda.
Jepp, de som är valda till styrelsen är antagligen valda på ett möte som inte var något "extra årsmöte" men det har i alla fall skett med nästan hela föreningen och alla röstade.

Sen vi fick forumet har vi blivit mer organiserade och sen jag börjat sköta protokollena så kommer de alltid att finnas här på forumet hädanefter, jag kan inte tala för de andra äldre rapporterna då de antagligen inte ens existerar så vitt jag vet.

Vi tänker kolla nu om många kan komma på ett möte nästa vecka, om många kan komma så tänkte vi väl ta upp det hela med "Frasse" samt se vad som gjorts av uppgifterna som delades ut under förra mötet. Själv tänkte jag föreslå att vi sätter upp ett datum för nytt möte i slutet av varje möte vi har så blir det lite mera organiserat och lättare att planera om folk inte är tillgängliga på det datumet åså.

Så det där med sen inskickning av medlemslistor helt sant, det är lite bus pågång där (ser dock inte vad som är odemokratiskt med det? O.o)
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
ReverS

ReverS

Antal inlägg : 498

InläggRubrik: Sv: Vad jag kan erbjuda och göra för föreningen SFRF?   Vad jag kan erbjuda och göra för föreningen SFRF? - Sida 2 Emptytis 5 jul 2011 - 8:50

^^ tja jag var medlem förut och betalade medlemsavgiften då. Det var på den tiden alla var på Medborgarskolan och det döck inte upp någon kallelse till mig angående årsmöte... Men det verkar som ni har haft ett annat möte och jag får be om usäkt då, då jag levt i brist på denna information. Förlåt pojkar.

Adam
Admin
Adam

Antal inlägg : 389

InläggRubrik: Sv: Vad jag kan erbjuda och göra för föreningen SFRF?   Vad jag kan erbjuda och göra för föreningen SFRF? - Sida 2 Emptytis 5 jul 2011 - 12:01

Jag ber om ursäkt för vårt väldigt dåligt organiserade förflutna, även om vi fortfarande kanske inte är jätteorganiserade så är det iaf 20 gånger bättre än förut! ^^
http://sfrf.expressforum.org
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Vad jag kan erbjuda och göra för föreningen SFRF?   Vad jag kan erbjuda och göra för föreningen SFRF? - Sida 2 Empty

Vad jag kan erbjuda och göra för föreningen SFRF?
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2Gå till sida : Föregående  1, 2
 Liknande ämnen
-
» SFRF nu på Skype
» Folk på föreningen - tråd
» Disk och sopor på föreningen.
» Tider att göra saker
» Göra egna modeller

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sollefteå Figur & Rollspels Förening :: SFRF's :: Förslag-
Hoppa till: