Mötet som du syftar på var ett möte för riktigt länge sedan och så vitt jag kommer ihåg så var vi i stort sett alla som var med på den tiden. I vilket fall så har vi haft ett till möte sedan dess där vi var runt 80-90% av alla medlemmar (vi kanske har 3-4 nya sen dess om ens det) och röstade för styrelsens bl.a ^^ Så de som sitter nu är propert valda.
Jepp, de som är valda till styrelsen är antagligen valda på ett möte som inte var något "extra årsmöte" men det har i alla fall skett med nästan hela föreningen och alla röstade.
Sen vi fick forumet har vi blivit mer organiserade och sen jag börjat sköta protokollena så kommer de alltid att finnas här på forumet hädanefter, jag kan inte tala för de andra äldre rapporterna då de antagligen inte ens existerar så vitt jag vet.
Vi tänker kolla nu om många kan komma på ett möte nästa vecka, om många kan komma så tänkte vi väl ta upp det hela med "Frasse" samt se vad som gjorts av uppgifterna som delades ut under förra mötet. Själv tänkte jag föreslå att vi sätter upp ett datum för nytt möte i slutet av varje möte vi har så blir det lite mera organiserat och lättare att planera om folk inte är tillgängliga på det datumet åså.
Så det där med sen inskickning av medlemslistor helt sant, det är lite bus pågång där (ser dock inte vad som är odemokratiskt med det? O.o)