Sollefteå Figur & Rollspels Förening
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sollefteå Figur & Rollspels Förening

Vi fyller din fritid!
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR:

Gå ner 
+5
Emil
ReverS
BlodigaEric
Akimoto
Adam
9 posters
FörfattareMeddelande
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Empty
InläggRubrik: Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR:   Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Emptyfre 27 maj 2011 - 10:40

Hej, sugen på att planera något och vill ha tillgång till lokalen? Kolla hur många som är intresserade med hjälp av det här forumet eller ring runt och prata med folk. Skriv sedan detaljerna här i tråden när du vet att folk vill komma så ser vi till att det inte kommer att krocka med något annat och lägger upp en tråd om det här i "Aktiviteter"!

Jag tog förut beslutet att inte låta vem som helst skapa en tråd i den här delen av forumet för att den är bara tänkt för aktiviteter som kommer att ske, inte för planering. Och vi vill väl fortfarande att vem som helst ska få dra ihop något i vår lokal och inte bara ett fåtal utvalda? Jag anser iallafall att alla som vill ha något på lokalen går genom denna tråd för att underlätta planering och slippa krockar mellan olika aktiviteter. När vi får besked om en aktivitet så kan vi lätt kolla med varandra om någon annan håller på att planera något för just den/de dagarna utan att behöva ringa runt till varenda medlem i föreningen utifall att en tråd för själva aktiviteten inte har hunnit komma upp på forumet än.


Senast ändrad av Adam den tor 16 jun 2011 - 20:06, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
Akimoto

Akimoto


Antal inlägg : 16
Join date : 11-03-03

Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR:   Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Emptylör 28 maj 2011 - 10:42

Jag tycker att det är en bra ide.
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR:   Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Emptytor 9 jun 2011 - 14:17

Det här har stått ett tag nu men jag tänkte att jag skulle "bumpa" den så att folk verkligen har läst det. Om jag inte får någon respons så låser jag denna tråd och låter den stå här som en sticky-guide för hur man bokar lokalen. Och då ska det hädanefter ske på detta sätt. Inget svar alls tas som att ni håller med.
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
BlodigaEric

BlodigaEric


Antal inlägg : 133
Join date : 11-03-03
Age : 33
Ort : Soooooollefteå

Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR:   Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Emptytor 9 jun 2011 - 15:28

Tycker att det är en bra idé.
Till överst på sidan Gå ner
http://krigetstrummor.blogspot.com
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR:   Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Emptytor 9 jun 2011 - 20:19

Bra Smile
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR:   Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Emptytor 16 jun 2011 - 20:08

Uppdaterade första posten lite, vi ändrar det till att ni som vill skapa en aktivitet skriver här när ni har detaljerna klara så försöker vi fixa det åt er.
Vi ändrade det här då det är svårt att se om man fått ett PM på detta forum och tyckte att det här skulle bli lite lättare.
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
Emil

Emil


Antal inlägg : 91
Join date : 11-03-16

Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR:   Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Emptytis 21 jun 2011 - 0:33

låter bra Razz
Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR:   Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Emptytis 21 jun 2011 - 7:45

Bra jobbat adam!
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR:   Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Emptyfre 24 jun 2011 - 18:51

Var beredd på att det regnar in annat folk under era sammankomster om ni inte har fått eran aktivitet spikad i förväg!
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR:   Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Emptylör 25 jun 2011 - 9:49

Förstår det...
Till överst på sidan Gå ner
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR:   Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Emptytis 5 jul 2011 - 13:00

D&D 8-9 juli.
Ted som DM.
Spelare är Adam Granholm, Mikey Khan, Adam Lidström och kanske johannes skarin och Jhonatan nånting nånting. Finns plats för en till spelare om jhonatan inte dyker upp om nån känner sig sugen.

Vi börjar vid 11:30 på fredagen och spelar till när vi är less båda dagarna.

Behöver inte boka hela lokalen, men vill ha det vita bordet och att det är lungt från de andra borden medans vi spelar. Tror detta ska vara allt och lägger till grejer om jag kommer på nått senare.
Till överst på sidan Gå ner
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR:   Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Emptytis 5 jul 2011 - 18:30

Why am i not allowed to edit my last post!? :S T.T
Till överst på sidan Gå ner
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR:   Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Emptyons 6 jul 2011 - 12:37

kl 9.00 den 10 juli så blir det rollspel. jag bokar lokalen och kör med Adam, Jakob, erik och viktor. vi börjar tidigt pga att jag ska jobba på bion vid 19.00 så vi får göra det bästa vi kan med tiden.

om alla kunde ha skickat in sin bakgrund INNAN vi börjar köra, då jag skule vilja se om det är något i eran historia som jag kan föra in i historien som jag kokat ihop.
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR:   Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Emptytor 7 jul 2011 - 10:25

Blir det fortfarande söndagen eller? Vill bara dubbelkolla då ni snackade om att det blev lite konstigt med tider åså Surprised
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
Mikey Khan

Mikey Khan


Antal inlägg : 202
Join date : 11-06-23
Age : 38
Ort : Sollefteå

Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR:   Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Emptylör 23 jul 2011 - 11:06

LOTR filmkvällar fr.om. Måndag (25/7) Vi ser förlängda versionerna på bluray! Hemma hos mig om vi är få, i lokalen om vi blir många. Vi samlas utanför lokalen 19:30 för att se hur många vi blir. Ring mig på 076-8118856 om ni blir sena så löser vi allt! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR:   Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Emptymån 25 jul 2011 - 16:59

Jag och pontus tänkte utnytja lokalen lite i morrn efter 5 och spela lite yugi/ magic om det är ok med folk. Ser gärna att fler kommer och gör oss sällskap. Skulle det krocka med visningen av de två tornen så tar vi bara ett break från vårat spel och ser på filmen vi med ^^. Jag tar gärna en Warhammer match med någon med då jag för tillfället har blivit jätte sugen på att spela!
Till överst på sidan Gå ner
luffredd

luffredd


Antal inlägg : 201
Join date : 11-03-04
Age : 32
Ort : Sollefteå

Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR:   Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Emptyons 10 aug 2011 - 18:43

är det något planerat nu på lördag den 13? annars så skulle jag vilja ha en yugioh (och andra kortspel om ni vill) dag.
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR:   Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Emptyons 10 aug 2011 - 21:02

Det ska vara ledigt.
Skriv det du vill ska stå i i tråden om aktiviteten här så postar jag en tråd om det!
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
Emil

Emil


Antal inlägg : 91
Join date : 11-03-16

Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR:   Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Emptytor 11 aug 2011 - 15:27

bara jag som vill ha det höga warhammer bordet på lördagen Razz
liten lugn match mot en nystartare.
Till överst på sidan Gå ner
luffredd

luffredd


Antal inlägg : 201
Join date : 11-03-04
Age : 32
Ort : Sollefteå

Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR:   Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Emptytor 11 aug 2011 - 16:20

Yu-Gi-Oh! dag lördag den 13/8
jag kommer vara där från 14.00 till så länge folk vill spela.

Detta är sista dagen anders spelar yugioh så om ni vill spela mot hans OGP (plant deck) så får ni chansen på lördag. Han kommer även sälja kort så om ni behöver något så ta med cash (han har det mesta)
Till överst på sidan Gå ner
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR:   Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Emptyfre 12 aug 2011 - 19:15

D&D måndag och tisdag vecka 33. Vi börjar runt tolv. Vi som kommer lira är Adam Granholm, Adam Lidström, Jimmy Ragnarsson, Johannes Skarin, Mikey Khan, Pontus Shalberg Och Ted Frid.
Till överst på sidan Gå ner
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR:   Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Emptytor 1 sep 2011 - 19:40

Paintfest!!!!!!!

Jag kommer att vara på lokalen hela helgen. Fredag till Söndag.
Och jag tycker att vi kör en efterlängtad paintfest nån av dagarna
eller hela helgen! Är folk sugna på detta eller är det bara en dum ide?
Jag kommer då att vara där, och jag kommer måla!
Till överst på sidan Gå ner
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Empty
InläggRubrik: Tidningen Ångermanland och städning   Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Emptyons 19 okt 2011 - 6:55

nästa vecka den 29/10 (lördag) kommer tidningen och hälsar på för att skriva en artikel om oss. därför skulle jag vilja samla så många som man kan under den helgen. (kanske en större WH match 4000)

förutom det så skulle jag vilja att alla som har möjlighet och några till hjälper till att städa lokalen under helgen som kommer. 21-23/10

jag låter ted få samla ihop folket, eftersom jag själv är i Skellefteå och spöar skiten ur noobs.

med städning menar jag stor städning. damsuga, sortera, torka, tvätta, you name it. sortera in era ägodelar i fack vid terräng skåpen (eller någon annnanstans där det ser bra ut.) om ni upptäcker att något inte är ert så hör er för innan ni flyttar på det.

Till överst på sidan Gå ner
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR:   Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Emptyons 19 okt 2011 - 15:35

Som sagt så kommer det att vara en storstädning på lokalen nu till helgen, men jag och Pontus tänkte även vara där och lira massa 40K och kanske även lite fantasy och annat kul. Alla andra som vill lira med oss är mer än välkomna, och ni som vill städa är ännu mer välkomna!
Till överst på sidan Gå ner
Mikey Khan

Mikey Khan


Antal inlägg : 202
Join date : 11-06-23
Age : 38
Ort : Sollefteå

Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR:   Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Emptyons 19 okt 2011 - 20:14

Trevlig spelkväll genomförd Very Happy Synd bara att Tobbe och Johannes inte kunde komma.. Men men.

Nästa event eller vad man ska kalla det blir Matrix veckor framöver! Vi ser trilogin plus Animatrix! Cool Hemma hos mig, Onsdagkvällar kl. 18:00. Be there!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Empty
InläggRubrik: Sv: Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR:   Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR: Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR:
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Skriv era nummer om ni vill kan vara bra om folk vill ha just ditt =)
» möte den 17/ 9 "Lördag" k l14.00 (aktivitet)
» paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet)
» MEGA BATLLE GALORE (aktivitet)
» Nalkas det rollspel imorn? Trots film aktivitet

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sollefteå Figur & Rollspels Förening :: SFRF's :: Aktiviteter-
Hoppa till: