Sollefteå Figur & Rollspels Förening
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sollefteå Figur & Rollspels Förening

Vi fyller din fritid!
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 möte den 17/ 9 "Lördag" k l14.00 (aktivitet)

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

möte den 17/ 9 "Lördag"  k l14.00 (aktivitet) Empty
InläggRubrik: möte den 17/ 9 "Lördag" k l14.00 (aktivitet)   möte den 17/ 9 "Lördag"  k l14.00 (aktivitet) Emptyons 14 sep 2011 - 23:34

nu på lördag blir det möte för de som inte redan visste om det.

vi kommer att diskutera hur vi ska planera föreningens reklam i sollefteå och hur vi vill att vårat ansikte utåt ska se ut.

1. mötet öppnas

2. ordörande, sekreterare och justerare väljs.

3. johannes informerar om ett planch förslag från Roland Skarin

4. hur vill vi att besökare ska se på oss som förening?

5. finns det något vi kan ändra på?

6. hur ser afficherna ut?

7. vilka anmäler sig för att sätta ut lapparna?

8. hur når vi ungdomar i skolorna genom reklam osv?

9. övriga frågor?

10. mötet avslutas

vi ska inte förlänga mötet mer än nödvändigt. men som ni kanske ser så vill jag höra era egna funderingar, så det är inte omöjligt att mötet drar ut lite.

alla måste komma Mad

PROTOKOLL

Möte 17/9-11 -Vår slogan: ”Vi fyller din fritid!”-
Närvarande: Johannes Skarin, Fredrik Sjöberg, Jakob Granholm, Eric Pettersson, Mikael Johansson och Pontus Franzén.
1. Johannes öppnar mötet 14:30.
2. Johannes ordförande, Mikael sekreterare, Fredrik och Eric justerare.
3. Vi kommer få planscher av Johannes pappa.
4. Hur når vi ungdomar i skolorna genom reklam o.s.v.? Sätta upp planscher på anslagstavlor. Presentationer i skolor, åldersinriktning 13-15 år och uppåt.
Vi har visitkort på gång.
Ang. LAN: Vi kommer sätta upp ett test-LAN innan vi går ut till allmänheten att vi kan sätta upp större LAN.
Pontus och Johannes kommer vara de som går ut i skolorna och har presentation. I klassrum på grundskolorna och i skrivsalen där man kallat till möte för intresserade på gymnasiet. Med öppen dörr innan mötet så folk kan droppa in om de vill ha mer personlig information.
5. Ha regelbunden städning så vi föregår med gott exempel. Vi vill bli sedda som städade och ordningsamma. Sätta upp stadgar så renlighet och hyfs är självklarheter.
6. Installera dimmer. Mer hyllor för förvaring. Få igång datorn. Dåligt engagemang i styrelsen. Dela ut information bättre.
7. Johannes visar hur affischerna ser ut idag. Närvarande kommer med förslag till förbättringar. Eric ställer upp som kontaktperson.
8. Fredrik ställer upp att sätta upp på stan, Eric ställer upp att sätta upp på komvux och GB-skolan, Johannes ställer upp att sätta upp på Arbetsförmedlingen.
9. Presentationer i skolorna och städdag i Oktober.
10. Mötet avslutas 16:10.
Till överst på sidan Gå ner
BlodigaEric

BlodigaEric


Antal inlägg : 133
Join date : 11-03-03
Age : 33
Ort : Soooooollefteå

möte den 17/ 9 "Lördag"  k l14.00 (aktivitet) Empty
InläggRubrik: Sv: möte den 17/ 9 "Lördag" k l14.00 (aktivitet)   möte den 17/ 9 "Lördag"  k l14.00 (aktivitet) Emptytor 15 sep 2011 - 4:26

Låter bra. Jag kommer förbi
Till överst på sidan Gå ner
http://krigetstrummor.blogspot.com
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

möte den 17/ 9 "Lördag"  k l14.00 (aktivitet) Empty
InläggRubrik: Sv: möte den 17/ 9 "Lördag" k l14.00 (aktivitet)   möte den 17/ 9 "Lördag"  k l14.00 (aktivitet) Emptytor 15 sep 2011 - 8:07

Varför måste alla möten vara på lördagar? är det inte bättre med bara en vanlig vecko kväll? Jag kan då inte nu på lördag och lördagar i allmänhet är svåra för mig om vi inte redan har en aktivitet då jag har en tio buss in tror jag och min sista buss hem går två och det blir för dyrt för mig att få skjuts hemifrån.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





möte den 17/ 9 "Lördag"  k l14.00 (aktivitet) Empty
InläggRubrik: Sv: möte den 17/ 9 "Lördag" k l14.00 (aktivitet)   möte den 17/ 9 "Lördag"  k l14.00 (aktivitet) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
möte den 17/ 9 "Lördag" k l14.00 (aktivitet)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR:
» paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet)
» MEGA BATLLE GALORE (aktivitet)
» Yu-Gi-Oh! dag lördag den 13/8
» Lördag 19/3

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sollefteå Figur & Rollspels Förening :: SFRF's :: Allmänt-
Hoppa till: