Sollefteå Figur & Rollspels Förening
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sollefteå Figur & Rollspels Förening

Vi fyller din fritid!

HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet

Gå ner 
+3
jakqb
Ted
ReverS
7 posters
FörfattareMeddelande
ReverS

ReverS

Antal inlägg : 498

Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet Empty
InläggRubrik: Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet   Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet Emptyons 8 jun 2011 - 17:52

Hejsan, simon här igen, för att tjata runt på styrelsen denna gång också? Nej denna gång undrar jag om folk tycker att jag stör? Skriver aldeles för mycket dynga och skriver samma sak hela tiden? Tillför jag ingen till detta forum?

Jag tjatar nog en hel del, men det händer inte speciellt mycket annars, man får inte redo på särskilt mycket annars? I alla fall som medlem...

Tycker ni att jag är besvärlig? Kanske ska jag göra som resten av föreningen och skita i detta forum?

Snälla svara? Vill veta? Känns som om jag inte tillför något posetivt alls till detta forum...
Till överst på sidan Gå ner
Ted

Ted

Antal inlägg : 264

InläggRubrik: Sv: Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet   Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet Emptyons 8 jun 2011 - 18:09

Det kommer simon ^^ folket ska bara vakna och logga in först Wink
ReverS

ReverS

InläggRubrik: Sv: Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet   Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet Emptyons 8 jun 2011 - 18:16

va?... xD vad menar du ted?
jakqb

jakqb

Antal inlägg : 246

InläggRubrik: afgangfagfa   Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet Emptyons 8 jun 2011 - 18:17

jag är inne tit som tät men aldrig något värt att svara elelr skriva på =/
ReverS

ReverS

InläggRubrik: Sv: Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet   Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet Emptyons 8 jun 2011 - 18:33

Så... jag borde inte skriva mer?
Adam
Admin
Adam

Antal inlägg : 389

InläggRubrik: Sv: Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet   Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet Emptytor 9 jun 2011 - 12:55

Jag har då ingenting alls emot att du skriver, tycker att du tar upp bra saker. Vi har fortfarande väldigt mycket som måste göras och fixas, orken och engagemanget verkar ju dock inte ligga på topp direkt... Men det kommer!
http://sfrf.expressforum.org
jakqb

jakqb

Antal inlägg : 246

InläggRubrik: nejenejenejej   Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet Emptytor 9 jun 2011 - 14:43

det är bra att du skriver då kanske folk börjar vakna =D men det jag menar är att mycket av det som skrivs är saker som är liksom inget för mig typ om du fattar
ReverS

ReverS

InläggRubrik: Sv: Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet   Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet Emptytor 9 jun 2011 - 17:44

Ok Razz tror jag fattar Razz
Motherbrain42

Motherbrain42

Antal inlägg : 172

InläggRubrik: Sv: Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet   Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet Emptytis 21 jun 2011 - 0:05

älskar att det finns folk som funderar och undrar över saker, även om det kanske blir lite stötande för vissa.

Idéer är alltid värdefulla, och om det är något att använda så varför inte.

precis som Adam säger så är det mycket som händer, men med lite tid så ska nog den här föreningen kunna använda de olika idéerna som cirkulerar i allas huvuden.
ReverS

ReverS

InläggRubrik: Sv: Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet   Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet Emptytis 21 jun 2011 - 7:38

-.- låter som våran ordförande använder sig av en svars-mall Razz helt säker på att jag hört det där någon annan stans... Very Happy aja^^ awsome!
ReverS

ReverS

InläggRubrik: Sv: Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet   Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet Emptytis 28 jun 2011 - 9:20

Tror det är dags att säga adjö!
Mikey Khan

Mikey Khan

Antal inlägg : 202

InläggRubrik: Sv: Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet   Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet Emptytis 28 jun 2011 - 11:24

Noo! Det är ju du som håller forumet vid liv Simon >_< Sen får du inte sluta som SL heller, vad blir det då av min paladin? No
ReverS

ReverS

InläggRubrik: Sv: Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet   Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet Emptytis 28 jun 2011 - 16:11

Vet ej, men det är sant, för mycket händer just nu och har en känsla av jag just nu ogillas Smile men frukta inte jag kommer tillbaka Smile är borta någon vecka nu men sedan så...

När jag kommer tillbaka funderar jag på mer spel.... vet ej om jag är jätte på att gå via föreningen och så ... men det blir rollspel när jag är tbx Smile det kan jag lova!
Poontuz

Poontuz

Antal inlägg : 110

InläggRubrik: Sv: Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet   Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet Emptytis 28 jun 2011 - 16:12

Och jag är på, det kan jag (nästan) lova! Wink
ReverS

ReverS

InläggRubrik: Sv: Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet   Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet Emptytis 28 jun 2011 - 20:09

Skönt att höra att man har ett par loyala spelare... <3
Adam
Admin
Adam

Antal inlägg : 389

InläggRubrik: Sv: Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet   Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet Emptyons 29 jun 2011 - 13:41

Bara att höra av sig om du vill ha med mig ^^ Jag har så mycket tid att spendera så What a Face
http://sfrf.expressforum.org
ReverS

ReverS

InläggRubrik: Sv: Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet   Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet Emptyons 29 jun 2011 - 15:30

Lätt kontaktar dig då adam <3
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet   Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet Empty

Simon Jakobsson (revers) borde inte få skriva på forumet
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» ReverS Post nr #100
» Folk på föreningen - tråd
» DnD med Simon 22/7
» NÅN! borde ta på sig att lära sig göra flash serier!!!
» Tycker att alla borde följa mitt

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sollefteå Figur & Rollspels Förening :: SFRF's :: Förslag-
Hoppa till: