Sollefteå Figur & Rollspels Förening
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sollefteå Figur & Rollspels Förening

Vi fyller din fritid!

HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

Göra en stickytråd med allas YGO "want/need" listor?

Gå ner 
4 posters

Göra en stickytråd med allas "want/need" listor?
Bra idé!
Göra en stickytråd med allas YGO "want/need" listor? Vote_lcap67%Göra en stickytråd med allas YGO "want/need" listor? Vote_rcap
 67% [ 4 ]
Don't care!
Göra en stickytråd med allas YGO "want/need" listor? Vote_lcap17%Göra en stickytråd med allas YGO "want/need" listor? Vote_rcap
 17% [ 1 ]
Dålig idé!
Göra en stickytråd med allas YGO "want/need" listor? Vote_lcap16%Göra en stickytråd med allas YGO "want/need" listor? Vote_rcap
 16% [ 1 ]
Totalt antal röster : 6

Omröstning stängd

FörfattareMeddelande
Adam
Admin
Adam

Antal inlägg : 389

Göra en stickytråd med allas YGO "want/need" listor? Empty
InläggRubrik: Göra en stickytråd med allas YGO "want/need" listor?   Göra en stickytråd med allas YGO "want/need" listor? Emptyons 30 mar 2011 - 15:42

En liten omröstning för att se vilka som skulle vilja att vi gör en regelbundet uppdaterad stickytråd där alla YGO want/need-listor finns (i bokstavsordning efter användarnamn?) istället för att antingen bara de mest aktiva trådarna ska synas/alla får en egen stickytråd med sin egen lista.

Admins sköter förstås uppdaterandet av tråden så länge man får respons I själva tråden om vad för kort som ni vill åt.

So, what about it? ^^
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
Dre

Dre

Antal inlägg : 120

InläggRubrik: Sv: Göra en stickytråd med allas YGO "want/need" listor?   Göra en stickytråd med allas YGO "want/need" listor? Emptytor 31 mar 2011 - 12:49

Det resulterar ju bara i mer jobb åt admins och mindre aktivitet av dom andra medlemmarna, så jag röstar starkt nej. Vi e typ bara 4 stycken som e aktiva på forumet som de är endå så varför göra de mindre.
Adam
Admin
Adam

InläggRubrik: Sv: Göra en stickytråd med allas YGO "want/need" listor?   Göra en stickytråd med allas YGO "want/need" listor? Emptytor 31 mar 2011 - 17:08

Vi vill ju växa, så varför inte börja tidigt med att ha bra ordning och lättillgänglighet på forumet? Jag vill bara att allas listor ska ha en bra chans att synas, inte bara de som råkar vara mest aktiva av vilken anledning det nu kan vara.
Och att vi admins (och eventuella moderatorer som vi kommer att ha senare om vi växer) har något att göra överhuvudtaget bortsett ifrån att posta som vanliga medlemmar ser jag inte som en dålig grej precis. Wink Jag tänkte bara att vi skulle samla aktiviteten i en tråd istället för att sprida ut den över flera vilket kan resultera i att vissa blir helt bortglömda bara för att deras listor inte förändras eller att de får någon chans att byta till sig vad de vill ha.
Adam
Admin
Adam

InläggRubrik: Sv: Göra en stickytråd med allas YGO "want/need" listor?   Göra en stickytråd med allas YGO "want/need" listor? Emptyons 13 apr 2011 - 19:16

Okey, alla ni som skulle vilja ha era listor synliga i tråden kan ju ta och pm'a mig dem så fixar jag det! Very Happy
ReverS

ReverS

Antal inlägg : 498

InläggRubrik: Sv: Göra en stickytråd med allas YGO "want/need" listor?   Göra en stickytråd med allas YGO "want/need" listor? Emptyfre 10 jun 2011 - 8:31

Faktum är att om över hälften inte röstar är det ett ogiltigt?
Så... detta genomröstande måste omprövas xD eller något...
fattar inte riktigt hur vi ska kunna ha en röstning på forumet där ingen skriver...
luffredd

luffredd

Antal inlägg : 201

InläggRubrik: Sv: Göra en stickytråd med allas YGO "want/need" listor?   Göra en stickytråd med allas YGO "want/need" listor? Emptylör 11 jun 2011 - 10:29

jag röstar nej. tycker att alla ska ha en egen tråd så att man kan uppdatera den själv när man har skaffat nya kort eller vill ha något och inte behöva fråga en admin om de kan ändra
ReverS

ReverS

Antal inlägg : 498

InläggRubrik: Sv: Göra en stickytråd med allas YGO "want/need" listor?   Göra en stickytråd med allas YGO "want/need" listor? Emptylör 11 jun 2011 - 15:56

Smart... väldigt smart
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Göra en stickytråd med allas YGO "want/need" listor?   Göra en stickytråd med allas YGO "want/need" listor? Empty

Göra en stickytråd med allas YGO "want/need" listor?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Medlemmarnas "Need-listor"
» Tider att göra saker
» Göra egna modeller
» Vad jag kan erbjuda och göra för föreningen SFRF?
» NÅN! borde ta på sig att lära sig göra flash serier!!!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sollefteå Figur & Rollspels Förening :: SFRF's :: Förslag-
Hoppa till: