Sollefteå Figur & Rollspels Förening
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sollefteå Figur & Rollspels Förening

Vi fyller din fritid!
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet)

Gå ner 
+3
Adam
Ted
Motherbrain42
7 posters
FörfattareMeddelande
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet) Empty
InläggRubrik: paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet)   paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet) Emptytor 8 sep 2011 - 14:09

skulle vilja köra en helhelgs paintfetst inom några veckor så att vi kan bygga lite mer speciell terräng för WHF och WH40k. desutom kan man bjuda in folk och låta dem måla upp våra "studie arméer" .....eller om vi gör det själv.

syftet ska iaf vara att vi ska bli färdig med så mycket som möjligt. terräng, omålade gubbar whatever...

adam om du kan sätta upp detta på "startsidan" tillsammans med nästa möte så skulle det vara perfekt


Senast ändrad av Motherbrain42 den mån 12 sep 2011 - 8:24, ändrad totalt 2 gånger
Till överst på sidan Gå ner
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet) Empty
InläggRubrik: Sv: paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet)   paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet) Emptytor 8 sep 2011 - 15:52

Är lätt med! kommer troligen att ha fått hem lite mer 40K modeller tills dess då också då jag tänker beställa en liten omgång till nu när jag får pengar. Har även börjat jobba på lite terräng här hemma som jag ska ta med in nån gång. har redan gjort en LITEN kulle, inprincip bara en mark höjning och jobbar på några häckar. Ser fram emot det här då jag för tillfället är väldigt mycket på G! >.<
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet) Empty
InläggRubrik: Sv: paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet)   paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet) Emptyfre 9 sep 2011 - 15:46

Kan bli skoj! ^^
Ska fixa det där på portalen med.
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
Emil

Emil


Antal inlägg : 91
Join date : 11-03-16

paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet) Empty
InläggRubrik: Sv: paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet)   paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet) Emptysön 11 sep 2011 - 23:55

"Fantasia Fanatic XX, 1-2 oktober 2011"

hint hint Wink
Till överst på sidan Gå ner
BlodigaEric

BlodigaEric


Antal inlägg : 133
Join date : 11-03-03
Age : 33
Ort : Soooooollefteå

paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet) Empty
InläggRubrik: Sv: paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet)   paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet) Emptymån 12 sep 2011 - 0:24

Vet inte direkt hur herr Skarin tänkte nu Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://krigetstrummor.blogspot.com
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet) Empty
InläggRubrik: Sv: paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet)   paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet) Emptymån 12 sep 2011 - 8:23

tänkte att vi flyttar fram det en vecka Razz (telefonen slutade att fungera strax efter medelandet skickades så det var bara att låta stå)
Till överst på sidan Gå ner
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet) Empty
InläggRubrik: Sv: paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet)   paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet) Emptyons 5 okt 2011 - 22:21

i helgen så kommer en kille vid namn Jan att komma förbi och hälsa på vår förening för att spela ett Mech spel. så personligen kommer jag nog att prioritera ett spel med honom istället för att bygga och måla

terräng bygget är dock inte avblåst, kom och bygg det ni känner för. jag fixar sanpapper, knivar mm för att kunna skapa det ni vill.

i slutet av veckan (söndag) så stor städar vi. det vi har skräpat ner plockas samt gör en genom städning på lokalen. även om ni inte vill komma och bygga terräng så får ni gärna komma förbi på söndag så att städningen kan gå så fort vi kan, och alla som har ägodelar i lokalen får vara med och lägga ut sakerna där de vill ha dem.

det är förövrigt osäkert att ajg kan komma alls i helgen pga flytt men det ska nog inte vara några problem. (jag flyttar till egen lägenhet)
Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet) Empty
InläggRubrik: Sv: paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet)   paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet) Emptylör 8 okt 2011 - 16:28

Nice diss ordf.
Till överst på sidan Gå ner
jakqb

jakqb


Antal inlägg : 246
Join date : 11-03-02
Age : 29

paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet) Empty
InläggRubrik: Sv: paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet)   paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet) Emptysön 9 okt 2011 - 16:14

NICE grattis till lägenheten =D. tror att jag kan komma och städa =)

EDIT (ADAM)
HERP DA DERP
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet) Empty
InläggRubrik: Sv: paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet)   paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
paintfest/ terräng, bygge 7-9 okt (aktivitet)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» terräng du underbara terräng
» Paintfest 2 september - 4 september! (Paus för mötet)
» Vill du skapa en aktivitet? :LÄS HÄR:
» möte den 17/ 9 "Lördag" k l14.00 (aktivitet)
» MEGA BATLLE GALORE (aktivitet)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sollefteå Figur & Rollspels Förening :: SFRF's :: Aktiviteter-
Hoppa till: