Sollefteå Figur & Rollspels Förening
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sollefteå Figur & Rollspels Förening

Vi fyller din fritid!
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Order från speltid.se inom en snar framtid.

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Order från speltid.se inom en snar framtid. Empty
InläggRubrik: Order från speltid.se inom en snar framtid.   Order från speltid.se inom en snar framtid. Emptytis 23 aug 2011 - 14:23

Tjo folket, jag och Adam G hade tänkt beställa lite saker från speltid inom en snar framtid och undrar om nån mer ville vara med. Bara att skriva upp vad ni vill ha här så slänger jag med det i ordern när den väll går.
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

Order från speltid.se inom en snar framtid. Empty
InläggRubrik: Sv: Order från speltid.se inom en snar framtid.   Order från speltid.se inom en snar framtid. Emptytis 23 aug 2011 - 14:49

Tar ett litet tag innan vi beställer så ni har tid på er ^^
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Order från speltid.se inom en snar framtid. Empty
InläggRubrik: Sv: Order från speltid.se inom en snar framtid.   Order från speltid.se inom en snar framtid. Emptytis 23 aug 2011 - 15:50

Precis, tidigast bli efter mötet men möjligt att det blir ännu senare.
Till överst på sidan Gå ner
BlodigaEric

BlodigaEric


Antal inlägg : 133
Join date : 11-03-03
Age : 33
Ort : Soooooollefteå

Order från speltid.se inom en snar framtid. Empty
InläggRubrik: Sv: Order från speltid.se inom en snar framtid.   Order från speltid.se inom en snar framtid. Emptyons 24 aug 2011 - 17:49

Har ni kollat in om det finns andra webshoppar som säljer modellerna ni ska billigare?

Jag brukar handla från gamemaniacs.se

Tänkte bara så det blir så billigt som möjligt för er Wink
Till överst på sidan Gå ner
http://krigetstrummor.blogspot.com
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Order från speltid.se inom en snar framtid. Empty
InläggRubrik: Sv: Order från speltid.se inom en snar framtid.   Order från speltid.se inom en snar framtid. Emptyons 24 aug 2011 - 18:06

Spel tid är snäppet billigare än Gamemaniacs, och gamemaniacs har massa myt priser med på GWs prylar...
Till överst på sidan Gå ner
Mikey Khan

Mikey Khan


Antal inlägg : 202
Join date : 11-06-23
Age : 38
Ort : Sollefteå

Order från speltid.se inom en snar framtid. Empty
InläggRubrik: Sv: Order från speltid.se inom en snar framtid.   Order från speltid.se inom en snar framtid. Emptyons 24 aug 2011 - 18:21

Jag har dåliga erfarenheter med gamemaniacs.se så de rekommenderar jag inte.. Beställde ett spel därifrån som stod skulle finnas i lager. Fick det inte på 3 veckor så jag skickade mail till killen bakom webbutiken, fick svar att spelet inte allls finns i lager och att det utgått från sortimentet. Skulle få pengarna tillbaka eftersom jag betalat förskottsbetalning med kort. Fick inte pengarna på 2 veckor så jag ringde snubben. Han säger att han ska skicka ett formulär per mail där jag ska få fylla i mina personuppgifter och bankuppgifter. Mycket skumt! Fick inget mail så jag sket i att höra av mig mera. Han får dom pengarna.. Men jag kommer aldrig handla därifrån igen..
Till överst på sidan Gå ner
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Order från speltid.se inom en snar framtid. Empty
InläggRubrik: Sv: Order från speltid.se inom en snar framtid.   Order från speltid.se inom en snar framtid. Emptyons 24 aug 2011 - 18:59

låter som när jag skulle handla från unispel.se i vintras... hade en order liugandes i en månad innan de sa att de inte kunde skicka vissa delar från den... då beställde jag från Cardgamehousesweden istället och fick grejerna samma vecka, som det ska vara...
Till överst på sidan Gå ner
BlodigaEric

BlodigaEric


Antal inlägg : 133
Join date : 11-03-03
Age : 33
Ort : Soooooollefteå

Order från speltid.se inom en snar framtid. Empty
InläggRubrik: Sv: Order från speltid.se inom en snar framtid.   Order från speltid.se inom en snar framtid. Emptytor 25 aug 2011 - 9:31

Det enda problemet med gamemaniacs jag haft är att de är lite långsammare än speltid.
Till överst på sidan Gå ner
http://krigetstrummor.blogspot.com
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Order från speltid.se inom en snar framtid. Empty
InläggRubrik: Sv: Order från speltid.se inom en snar framtid.   Order från speltid.se inom en snar framtid. Emptymån 29 aug 2011 - 17:10

Nu vart det så att ordern vart tidigare och gick redan idag, men värkar ju inte som att folk hade så stora planer på att handla så. ^^ Kommer förhoppningsvis att ha allt till helgen, så, vem är sugen på att hjälpa mig att limma mina nya Dark Eldar modeller efter mötet?? :3 Detta kommer så klart inte vara en sån grej då jag bara ber er hjälpa mig, så jag kommer att baka en botten, och ta med mig grejer för att kunna göra en tårta på lokalen som jag bjuder folk på. De som hjälper till har en fet förtur tårtan. och om ingen är sugen på att hjälpa till, så mycket mer tårta till mig. x)
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

Order från speltid.se inom en snar framtid. Empty
InläggRubrik: Sv: Order från speltid.se inom en snar framtid.   Order från speltid.se inom en snar framtid. Emptymån 29 aug 2011 - 18:34

Tänkte skriva att jag kunde nog stanna kvar och hjälpa dig med dem redan innan jag såg det om tårtan! x]
Blev ju värsta plus i kanten det ;D
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Order från speltid.se inom en snar framtid. Empty
InläggRubrik: Sv: Order från speltid.se inom en snar framtid.   Order från speltid.se inom en snar framtid. Emptymån 29 aug 2011 - 18:55

Vet att många av oss inte kan säga nej till lukten av nya modeller och super lim, och slängde in tårtan bara för att jag helt klart skulle få folk att stanna. Wink dock inte säkert att jag får dom före helgen Sad såg nu att dom varken hade bataljonen och nåra färger i lager atm Sad Men erbjudandet om tårta som tack för hjälpen kommer att kvarstå fram tills modellerna sätts ihop ^^
Till överst på sidan Gå ner
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

Order från speltid.se inom en snar framtid. Empty
InläggRubrik: Sv: Order från speltid.se inom en snar framtid.   Order från speltid.se inom en snar framtid. Emptymån 29 aug 2011 - 22:30

the cake is a lie......i want cookies instead
Till överst på sidan Gå ner
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Order från speltid.se inom en snar framtid. Empty
InläggRubrik: Sv: Order från speltid.se inom en snar framtid.   Order från speltid.se inom en snar framtid. Emptymån 29 aug 2011 - 22:49

så ska jag ta det som att du inte hjälper till, eller som att du bara inte vill ha awesome tårta? Wink
Till överst på sidan Gå ner
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Order från speltid.se inom en snar framtid. Empty
InläggRubrik: Sv: Order från speltid.se inom en snar framtid.   Order från speltid.se inom en snar framtid. Emptymån 29 aug 2011 - 22:53

FUCK YEAH!!!!!!!!!!!!! Fick just ett mail från speltid och domm skickar grejorna i morgon! Allt utom mina shining golds för dom kommer in senare, men har en nästan ny burk så lär klara mig ändå! >.< Med lite tur så blir det assembly till helgen ändå!
Till överst på sidan Gå ner
BlodigaEric

BlodigaEric


Antal inlägg : 133
Join date : 11-03-03
Age : 33
Ort : Soooooollefteå

Order från speltid.se inom en snar framtid. Empty
InläggRubrik: Sv: Order från speltid.se inom en snar framtid.   Order från speltid.se inom en snar framtid. Emptytis 30 aug 2011 - 7:24

Asså jag har ju väldigt svårt att hålla mig från oihopbyggda modeller så jag kommer nog och hjälper till. Tårtan är jag inte så intresserad av.
Till överst på sidan Gå ner
http://krigetstrummor.blogspot.com
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Order från speltid.se inom en snar framtid. Empty
InläggRubrik: Sv: Order från speltid.se inom en snar framtid.   Order från speltid.se inom en snar framtid. Emptyons 31 aug 2011 - 11:02

God damn snabb leverans! Dom skickade paketet igår och det är radan framme i långsele. o.O
Till överst på sidan Gå ner
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Order från speltid.se inom en snar framtid. Empty
InläggRubrik: Sv: Order från speltid.se inom en snar framtid.   Order från speltid.se inom en snar framtid. Emptyons 31 aug 2011 - 16:37

I HAS DARK ELDARS! RAAAAWR! :3 har modellerna på rummet nu.
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

Order från speltid.se inom en snar framtid. Empty
InläggRubrik: Sv: Order från speltid.se inom en snar framtid.   Order från speltid.se inom en snar framtid. Emptyons 31 aug 2011 - 21:29

Det var snabbt! ^^
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Order från speltid.se inom en snar framtid. Empty
InläggRubrik: Sv: Order från speltid.se inom en snar framtid.   Order från speltid.se inom en snar framtid. Emptytor 1 sep 2011 - 9:44

kom på att jag ska måla alla modeller innan jag limmar nått... sååååååå ska vi köra på en paint fest istället? tårtan kommer fortfarande att vara med också, känns elakt att dra in den bara ^^
Till överst på sidan Gå ner
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Order från speltid.se inom en snar framtid. Empty
InläggRubrik: Sv: Order från speltid.se inom en snar framtid.   Order från speltid.se inom en snar framtid. Emptyons 21 sep 2011 - 9:37

Tänker lägga en ny order på fredag ifall någon vill vara med och beställa något.
Till överst på sidan Gå ner
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

Order från speltid.se inom en snar framtid. Empty
InläggRubrik: Sv: Order från speltid.se inom en snar framtid.   Order från speltid.se inom en snar framtid. Emptyons 21 sep 2011 - 15:26

hur mkt movement trays har du som inte du behöver? omn du inte har så vill jag göra best. om du har vill jag köpa av dig.
Till överst på sidan Gå ner
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Order från speltid.se inom en snar framtid. Empty
InläggRubrik: Sv: Order från speltid.se inom en snar framtid.   Order från speltid.se inom en snar framtid. Emptyons 21 sep 2011 - 15:31

Kommer nog att behöva allt, har ju inga trays utom dom du gjorde åt mig, så du får nog köpa, hur många ska du ha?
Till överst på sidan Gå ner
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

Order från speltid.se inom en snar framtid. Empty
InläggRubrik: Sv: Order från speltid.se inom en snar framtid.   Order från speltid.se inom en snar framtid. Emptyons 21 sep 2011 - 23:30

2 st 5X 6 baser för 2,5 cm
Till överst på sidan Gå ner
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Order från speltid.se inom en snar framtid. Empty
InläggRubrik: Sv: Order från speltid.se inom en snar framtid.   Order från speltid.se inom en snar framtid. Emptytor 22 sep 2011 - 6:56

k, dom har inte det färdigt va? utan du vill köpa ett sånt kit som jag köpte?
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Order från speltid.se inom en snar framtid. Empty
InläggRubrik: Sv: Order från speltid.se inom en snar framtid.   Order från speltid.se inom en snar framtid. Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Order från speltid.se inom en snar framtid.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Föreningens framtid lokal?
» Attention! Order från Total War Gamer.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sollefteå Figur & Rollspels Förening :: SFRF's :: Allmänt-
Hoppa till: