Sollefteå Figur & Rollspels Förening
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sollefteå Figur & Rollspels Förening

Vi fyller din fritid!
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Föreningens framtid lokal?

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
jakqb

jakqb


Antal inlägg : 246
Join date : 11-03-02
Age : 29

Föreningens framtid lokal? Empty
InläggRubrik: Föreningens framtid lokal?   Föreningens framtid lokal? Emptytis 26 jul 2011 - 23:35

Som dom flesta vet så kommer vi efter december behöva få ihop en extra 1000kr för då kommer sverock dra in vårat bidrag. Så jag tycker att vi börjar brainstorma om det här problemet redan nu för det är så mycket som kommer att försvinna om vi inte har lokalen T.ex:

Warhammer
Yu Gi Oh(iallafall för mig)

båda dom sakerna behöver plats kanske inte yu gi oh men om man t.ex ska ha en turnering. Så folket börja använda hjärnorna nu annars är allt vårat arbete till ingen nytta!

Till överst på sidan Gå ner
Mikey Khan

Mikey Khan


Antal inlägg : 202
Join date : 11-06-23
Age : 38
Ort : Sollefteå

Föreningens framtid lokal? Empty
InläggRubrik: Sv: Föreningens framtid lokal?   Föreningens framtid lokal? Emptyons 27 jul 2011 - 6:39

Visst folk kan brainstorma här. Men ni måste ha ett fysiskt möte som tar upp detta också för att riktigt engagera fler! En fråga jag har är: Finns det nån fler liknande förening i en annan stad (i Sverige)? Hur gör de för att hålla ekonomin?
Till överst på sidan Gå ner
jakqb

jakqb


Antal inlägg : 246
Join date : 11-03-02
Age : 29

Föreningens framtid lokal? Empty
InläggRubrik: Sv: Föreningens framtid lokal?   Föreningens framtid lokal? Emptyons 27 jul 2011 - 12:10

jo det är en bra ide´nästa möte när johannes är hemma MÅSTE vi ta upp den här punkten om hur vi ska få ihop en extra 1000kr. För kollade lite igår och folk är inte villig att lägga ut 50 kr månaden så min första ide´den lägger vi på hyllan men johannes pratade om nåt från kommunen(-.-) att vi kunde få ett bidrag därifrån. bounce
Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

Föreningens framtid lokal? Empty
InläggRubrik: Sv: Föreningens framtid lokal?   Föreningens framtid lokal? Emptyons 27 jul 2011 - 14:41

OJJJ MENAR NI! ... känns som jag skrivit om detta förut Smile läs den tråden, där har jag skrivit varifrån ni kan söka bidrag via t.ex. studie cirklar! ... *suck* ... pratar jag så mycket att jag inte hörs?
Till överst på sidan Gå ner
jakqb

jakqb


Antal inlägg : 246
Join date : 11-03-02
Age : 29

Föreningens framtid lokal? Empty
InläggRubrik: Sv: Föreningens framtid lokal?   Föreningens framtid lokal? Emptyons 27 jul 2011 - 14:49

to be honest så har jag nån gån bara tryckt upp en post för att den inte ska lysa vit =P
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

Föreningens framtid lokal? Empty
InläggRubrik: Sv: Föreningens framtid lokal?   Föreningens framtid lokal? Emptyons 27 jul 2011 - 20:45

Det som Simon snackar om att han skrev finns i den klistrade tråden i denna del av forumet... Skriv där istället för att skapa en ny tråd gällande exakt samma sak..
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
Sponsored content





Föreningens framtid lokal? Empty
InläggRubrik: Sv: Föreningens framtid lokal?   Föreningens framtid lokal? Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Föreningens framtid lokal?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Furniture galore!!! Vi behöver folk till lokalen ikväll!
» Order från speltid.se inom en snar framtid.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sollefteå Figur & Rollspels Förening :: SFRF's :: Allmänt-
Hoppa till: