Sollefteå Figur & Rollspels Förening
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sollefteå Figur & Rollspels Förening

Vi fyller din fritid!
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Födelsedags Kalas

Gå ner 
+3
luffredd
Ted
Motherbrain42
7 posters
FörfattareMeddelande
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

Födelsedags Kalas Empty
InläggRubrik: Födelsedags Kalas   Födelsedags Kalas Emptymån 20 jun 2011 - 22:54

funderade på att ha min 19de födelsedags fest på föreningen. eftersom jag är en mycket lat och oplanerlig människa så tänkte jag att man kunde ha festen under helgen som kommer (25-26juni)

fyller ju egentligen år idag (21juni) men jag tänkte så att folk har en chans att planera.

delvis undrar jag om styrelsen godkänner att jag har kalaset på lokalen (Naturligtviss är alla som godkänner detta välkomna på kalaset ) Razz sedan undrar jag också om det är okej om man låter icke medlemmar få vara i lokalen (dvs folk som jag känner från andra håll)

om det är okej för alla så tycker jag nog att det skulle vara en ganska bra och kul idé. om inte annat så är det bra pr för föreningen, då andra människor ser hur lokalen ser ut och kan förmedla det vidare till sina andra vänner.

Tänkte väll servera tårta osv och låta folk få träffa varandra. alternativt skulle vi kunna få be puja om att få låna projektorn och slå upp en film (bollar bara med idéer)

Till överst på sidan Gå ner
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Födelsedags Kalas Empty
InläggRubrik: Sv: Födelsedags Kalas   Födelsedags Kalas Emptymån 20 jun 2011 - 23:02

Tycker att det låter som en bra ide det där med lite smyg reklam! Och tror inte att det är nått planerat i lokalen ännu då det är midsommar till helgen. Jag för min del har inget emot det så länge ni röjer efter er. Grattis herr ordförande. ^^
Till överst på sidan Gå ner
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

Födelsedags Kalas Empty
InläggRubrik: Sv: Födelsedags Kalas   Födelsedags Kalas Emptymån 20 jun 2011 - 23:27

tack tack Razz

glömde säga det också, alla i föreningen är välkommna till kalaset Razz
Till överst på sidan Gå ner
luffredd

luffredd


Antal inlägg : 201
Join date : 11-03-04
Age : 32
Ort : Sollefteå

Födelsedags Kalas Empty
InläggRubrik: Sv: Födelsedags Kalas   Födelsedags Kalas Emptymån 20 jun 2011 - 23:44

kan tyvärr inte komma. det är midsommar, ska vara i stugan. tack ändå och ha det så trevligt
Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

Födelsedags Kalas Empty
InläggRubrik: Sv: Födelsedags Kalas   Födelsedags Kalas Emptytis 21 jun 2011 - 7:52

Är det inte Johannes som planerar på midsommar -.- tänk efter det går inte ... plus att det är lajv den helgen också -.- ... var det tänkt...

en annan sak om du tänker ha helgen efter går det inte.. warhammer turnering då...
tänker du ha helgen efter... Razz hahah lycka till då kommer de säkert vilja ha lajvet.... men pga av dålig planering föreslår jag näst sista helgen i Juli Smile om mer än en månad!
Till överst på sidan Gå ner
Akimoto

Akimoto


Antal inlägg : 16
Join date : 11-03-03

Födelsedags Kalas Empty
InläggRubrik: Sv: Födelsedags Kalas   Födelsedags Kalas Emptytis 21 jun 2011 - 7:55

Jag ska till pappa i helgen, ska till stugan. Vill ju vara med pappa och Linus(min lilla lillebror) eftersom de har varit på sjukhuset ända sen studenten. Så med andra ord, jag kan inte komma...
Till överst på sidan Gå ner
Poontuz

Poontuz


Antal inlägg : 110
Join date : 11-03-09
Age : 33
Ort : Skogen

Födelsedags Kalas Empty
InläggRubrik: Sv: Födelsedags Kalas   Födelsedags Kalas Emptytis 21 jun 2011 - 11:10

Ska jobba Razz
Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

Födelsedags Kalas Empty
InläggRubrik: Sv: Födelsedags Kalas   Födelsedags Kalas Emptytis 21 jun 2011 - 11:37

Ingen är ledig på midsommar det måste våran ordf. ändå förstå?
Till överst på sidan Gå ner
luffredd

luffredd


Antal inlägg : 201
Join date : 11-03-04
Age : 32
Ort : Sollefteå

Födelsedags Kalas Empty
InläggRubrik: Sv: Födelsedags Kalas   Födelsedags Kalas Emptytis 21 jun 2011 - 14:50

ändrade planer pga dåligt väder.

kan kanske komma
Till överst på sidan Gå ner
BlodigaEric

BlodigaEric


Antal inlägg : 133
Join date : 11-03-03
Age : 33
Ort : Soooooollefteå

Födelsedags Kalas Empty
InläggRubrik: Sv: Födelsedags Kalas   Födelsedags Kalas Emptytis 21 jun 2011 - 17:14

jag kan komma över en stund på lördag
Till överst på sidan Gå ner
http://krigetstrummor.blogspot.com
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

Födelsedags Kalas Empty
InläggRubrik: Sv: Födelsedags Kalas   Födelsedags Kalas Emptyons 22 jun 2011 - 8:15

^^ fest kalas party! WOO!!! jocolor
Till överst på sidan Gå ner
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

Födelsedags Kalas Empty
InläggRubrik: Sv: Födelsedags Kalas   Födelsedags Kalas Emptyons 22 jun 2011 - 12:14

simon du är rolig för du läste int att det var ett förslag på datum Razz
Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

Födelsedags Kalas Empty
InläggRubrik: Sv: Födelsedags Kalas   Födelsedags Kalas Emptyons 22 jun 2011 - 12:43

Det är roligt att du ens föreslog midsommar....
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Födelsedags Kalas Empty
InläggRubrik: Sv: Födelsedags Kalas   Födelsedags Kalas Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Födelsedags Kalas
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sollefteå Figur & Rollspels Förening :: SFRF's :: Allmänt-
Hoppa till: