Sollefteå Figur & Rollspels Förening
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sollefteå Figur & Rollspels Förening

Vi fyller din fritid!
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Hej Då. kommer tillbacks till hösten :D

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
SadPanda

SadPanda


Antal inlägg : 42
Join date : 11-11-29
Age : 25
Ort : älvengen

Hej Då. kommer tillbacks till hösten :D Empty
InläggRubrik: Hej Då. kommer tillbacks till hösten :D   Hej Då. kommer tillbacks till hösten :D Emptytor 23 feb 2012 - 18:53

efter den nya march 2012 listan så tänker jag sluta spela tills september. orkar inte med wind-up loops och inzektorz... kommer inte vara så aktiv här tills jag börjar spela igen. Hej då så länge!!!!!
Till överst på sidan Gå ner
Dre

Dre


Antal inlägg : 120
Join date : 11-02-24
Age : 33

Hej Då. kommer tillbacks till hösten :D Empty
InläggRubrik: Sv: Hej Då. kommer tillbacks till hösten :D   Hej Då. kommer tillbacks till hösten :D Emptymån 27 feb 2012 - 9:45

SadPanda skrev:
efter den nya march 2012 listan så tänker jag sluta spela tills september. orkar inte med wind-up loops och inzektorz... kommer inte vara så aktiv här tills jag börjar spela igen. Hej då så länge!!!!!

Men herregud panda, alla kör ju inte Wind ups och inzektor, + listan kan fortfarande bli ändrad, sjukt många yugi spelare har skreve på en protest mot listan så vänta och se. Och för att vara helt ärligt, wind ups och inzektors är sjukt lätt att side decka mot, så ingen mening att du behöver sluta för de, och inget säger att september kommer vara något bättre, för det är bara inzektors som är ett problem i OCG, inte wind ups. så vad som än händer kommer endå wind ups vara typ samma sak i minst 1 år till skulle jag tro.
Till överst på sidan Gå ner
Dre

Dre


Antal inlägg : 120
Join date : 11-02-24
Age : 33

Hej Då. kommer tillbacks till hösten :D Empty
InläggRubrik: Sv: Hej Då. kommer tillbacks till hösten :D   Hej Då. kommer tillbacks till hösten :D Emptymån 27 feb 2012 - 9:45

Och jag skiter fullständigt i att jag stavade som en efterbliven 12 åring Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

Hej Då. kommer tillbacks till hösten :D Empty
InläggRubrik: Sv: Hej Då. kommer tillbacks till hösten :D   Hej Då. kommer tillbacks till hösten :D Emptyfre 16 mar 2012 - 10:31

rly?... This panda is deeply sad...
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Hej Då. kommer tillbacks till hösten :D Empty
InläggRubrik: Sv: Hej Då. kommer tillbacks till hösten :D   Hej Då. kommer tillbacks till hösten :D Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Hej Då. kommer tillbacks till hösten :D
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Ny idé till Kort
» Grattis till Andre´
» Jag kommer tillbaka!!!
» Söker kort till en ny lek.
» Någon som ska till föreningslokalen?

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sollefteå Figur & Rollspels Förening :: SFRF's :: Yu-Gi-Oh!-
Hoppa till: