Sollefteå Figur & Rollspels Förening
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sollefteå Figur & Rollspels Förening

Vi fyller din fritid!
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Förenkla lite plx!

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

Förenkla lite plx! Empty
InläggRubrik: Förenkla lite plx!   Förenkla lite plx! Emptytor 15 dec 2011 - 22:06

Snälla: Skapa en topic som heter figurspel och lägg warhammer och wahammer 40k där under. Samma sak med magic och Yu-gi... lägg under t.ex. kort spel.
Ta bort /data spel från tv/data spel då denna borde in-finna sig under lan Very Happy

MVH
ReverS your God!
Till överst på sidan Gå ner
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Förenkla lite plx! Empty
InläggRubrik: Sv: Förenkla lite plx!   Förenkla lite plx! Emptyfre 16 dec 2011 - 10:08

Kallar du det att förenkla? är det inte lättare att hitta shits om det har varsin egen map istället för att man ska börja med massa undermappar?
Till överst på sidan Gå ner
luffredd

luffredd


Antal inlägg : 201
Join date : 11-03-04
Age : 32
Ort : Sollefteå

Förenkla lite plx! Empty
InläggRubrik: Sv: Förenkla lite plx!   Förenkla lite plx! Emptyfre 16 dec 2011 - 11:57

håller med om att man borde göra en mapp för kortspel och figurspel. men om jag vill hitta nått om dataspel så tänker jag inte på att titta under lan Smile
Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

Förenkla lite plx! Empty
InläggRubrik: Sv: Förenkla lite plx!   Förenkla lite plx! Emptyfre 16 dec 2011 - 13:21

Inte? :S
Comon... kollade statestiken bara .... ingen postar om data-spel i Tv/data-spel... utan de gör dom i LAN... hur man kan förenkla och vad som borde förenkla borde kanske tänkas över.... Men tänkte skriva en liten post om figurspelet DoD Chronopia....
Till överst på sidan Gå ner
BlodigaEric

BlodigaEric


Antal inlägg : 133
Join date : 11-03-03
Age : 33
Ort : Soooooollefteå

Förenkla lite plx! Empty
InläggRubrik: Sv: Förenkla lite plx!   Förenkla lite plx! Emptyfre 16 dec 2011 - 15:36

Jag håller med Simon
Till överst på sidan Gå ner
http://krigetstrummor.blogspot.com
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

Förenkla lite plx! Empty
InläggRubrik: Sv: Förenkla lite plx!   Förenkla lite plx! Emptyfre 16 dec 2011 - 17:39

ReverS skrev:
ingen postar om data-spel i Tv/data-spel... utan de gör dom i LAN...

Nu förstår jag verkligen inte vad du menar, i LAN har det bara skrivits om LAN och i Data/TV-spel står det bara om just data & tv-spel? Eller vad har jag missat nu då?

Sen angående att "förenkla" forumet, jag har kollat in i det förut när vi började expandera våra intressen men har tyvärr inte hittat något sätt att göra undermappar på det sättet vi vill ha dem. Jag kan dock söka runt lite till och se om jag hittar något.

[EDIT]
Kolla igenom inställningarna lite och ser bara hur man skapar kategorier (det som man kan se att mapparna är indelade i just nu, alltså "SFRF's" och "Off-Topic") och nya forumsmappar, hittar inget om undermappar tyvärr.
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

Förenkla lite plx! Empty
InläggRubrik: Sv: Förenkla lite plx!   Förenkla lite plx! Emptyfre 16 dec 2011 - 21:14

LOL, ofta det är ett tekniskt problem... aja Razz kanske behövs här ett python script???
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Förenkla lite plx! Empty
InläggRubrik: Sv: Förenkla lite plx!   Förenkla lite plx! Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Förenkla lite plx!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Lite Warhammer 8/8-2011
» Lite info skulle inte skada =P
» Hej alla kära medlemmar nu har vi möblerat om lite granna ;)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sollefteå Figur & Rollspels Förening :: SFRF's :: Förslag-
Hoppa till: