Sollefteå Figur & Rollspels Förening
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sollefteå Figur & Rollspels Förening

Vi fyller din fritid!
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 ÅRSMÖTE SNARAST!!!

Gå ner 
+5
BlodigaEric
Mikey Khan
Adam
Ted
jakqb
9 posters
Gå till sida : 1, 2  Nästa
FörfattareMeddelande
jakqb

jakqb


Antal inlägg : 246
Join date : 11-03-02
Age : 29

ÅRSMÖTE SNARAST!!! Empty
InläggRubrik: ÅRSMÖTE SNARAST!!!   ÅRSMÖTE SNARAST!!! Emptyfre 2 dec 2011 - 19:07

Tycker ett Årsmöte skall dras ihop snarast , där vi kan diskutera allt ifrån tröjor , städdagar mer ansvar och kanske en ny kommande styrelse.

/MvH Jakob Granholm
Till överst på sidan Gå ner
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

ÅRSMÖTE SNARAST!!! Empty
InläggRubrik: Sv: ÅRSMÖTE SNARAST!!!   ÅRSMÖTE SNARAST!!! Emptyfre 2 dec 2011 - 20:08

Hade vi inte årsmötet i våras?
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

ÅRSMÖTE SNARAST!!! Empty
InläggRubrik: Sv: ÅRSMÖTE SNARAST!!!   ÅRSMÖTE SNARAST!!! Emptyfre 2 dec 2011 - 23:42

*styrelsemöte
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
Mikey Khan

Mikey Khan


Antal inlägg : 202
Join date : 11-06-23
Age : 38
Ort : Sollefteå

ÅRSMÖTE SNARAST!!! Empty
InläggRubrik: Sv: ÅRSMÖTE SNARAST!!!   ÅRSMÖTE SNARAST!!! Emptylör 3 dec 2011 - 8:18

Hehe jag tycker varje möte ni har går under namnet "årsmöte" tongue
Till överst på sidan Gå ner
jakqb

jakqb


Antal inlägg : 246
Join date : 11-03-02
Age : 29

ÅRSMÖTE SNARAST!!! Empty
InläggRubrik: Sv: ÅRSMÖTE SNARAST!!!   ÅRSMÖTE SNARAST!!! Emptylör 3 dec 2011 - 11:05

In matter of fact tror jag att vi brukar ha haft "två årsmöten"
Till överst på sidan Gå ner
BlodigaEric

BlodigaEric


Antal inlägg : 133
Join date : 11-03-03
Age : 33
Ort : Soooooollefteå

ÅRSMÖTE SNARAST!!! Empty
InläggRubrik: Sv: ÅRSMÖTE SNARAST!!!   ÅRSMÖTE SNARAST!!! Emptylör 3 dec 2011 - 14:50

Jag håller med om att ha ett nytt möte. Föreningen måste omorganiseras och nya mål måste sättas upp inför 2012 och vad vi ska göra i framtiden.
Till överst på sidan Gå ner
http://krigetstrummor.blogspot.com
jakqb

jakqb


Antal inlägg : 246
Join date : 11-03-02
Age : 29

ÅRSMÖTE SNARAST!!! Empty
InläggRubrik: Sv: ÅRSMÖTE SNARAST!!!   ÅRSMÖTE SNARAST!!! Emptylör 3 dec 2011 - 17:06

så sant ny Mål och även få igenom gamla mål som ej har fullföljts ! . Men låt oss komma fram med en bra tid som styrelsen är överens om då =)
Till överst på sidan Gå ner
luffredd

luffredd


Antal inlägg : 201
Join date : 11-03-04
Age : 32
Ort : Sollefteå

ÅRSMÖTE SNARAST!!! Empty
InläggRubrik: Sv: ÅRSMÖTE SNARAST!!!   ÅRSMÖTE SNARAST!!! Emptysön 4 dec 2011 - 12:34

detta möte blir tyvärr utan mig. för jag tror inte vi har mötet före den 8 december.
ni får fixa fika själv denna gång Smile
Till överst på sidan Gå ner
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

ÅRSMÖTE SNARAST!!! Empty
InläggRubrik: Sv: ÅRSMÖTE SNARAST!!!   ÅRSMÖTE SNARAST!!! Emptytis 6 dec 2011 - 7:25

bra. sätt upp punkter ni vill ta upp på STYRELSEMÖTET i den här tråden. mitt förslag är att vi kör efter jul pga att det är ja...jul snart. om vi säger 10de januari, som första förslag och sedan ser vi hur det passar med lov och andra grejer.

kommer för övrigt att förlänga vårat hyreskontrakt när jag kommer hem från egypten. så att vi har den till juni.

Till överst på sidan Gå ner
Dre

Dre


Antal inlägg : 120
Join date : 11-02-24
Age : 33

ÅRSMÖTE SNARAST!!! Empty
InläggRubrik: Sv: ÅRSMÖTE SNARAST!!!   ÅRSMÖTE SNARAST!!! Emptyons 7 dec 2011 - 2:17

10e kommer jag inte på iaf, fyller år den 11e och tänker ha fest. Så om ni vill ha mig där, ta ett nytt datum
Till överst på sidan Gå ner
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

ÅRSMÖTE SNARAST!!! Empty
InläggRubrik: Sv: ÅRSMÖTE SNARAST!!!   ÅRSMÖTE SNARAST!!! Emptyons 7 dec 2011 - 9:02

när slutar alla sitt jul lov?
Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

ÅRSMÖTE SNARAST!!! Empty
InläggRubrik: Sv: ÅRSMÖTE SNARAST!!!   ÅRSMÖTE SNARAST!!! Emptyons 7 dec 2011 - 11:07

ni får bara ha ett årsmöte per år enligt sveroks stadgar (punkt 3 möten, paragraf 2 årsmöten) När är årsmötet? så fort ssom möjligt efter nyår är ett tips pga bidrags systemen i svergie, om ni har det innan kan ni bara söka pengar för 2011... och vi vill ha för 2012. . . .
Till överst på sidan Gå ner
jakqb

jakqb


Antal inlägg : 246
Join date : 11-03-02
Age : 29

ÅRSMÖTE SNARAST!!! Empty
InläggRubrik: Sv: ÅRSMÖTE SNARAST!!!   ÅRSMÖTE SNARAST!!! Emptyons 7 dec 2011 - 11:25

vi vet simon men jag kom på nu att johannes hade skrivit årsmöte men det var styrelsemöte det var därför jag kom ihåg det som 2 årsmöten Wink

Punkter:
1.Städdagar
2.Ändringar i styrelsen
3.Mer aktivitet utav ordförande i sitt styrande och även av medlemmar
4.hur går det med att nå ut till fler människor och att locka dom till att gå med i våran förening
Till överst på sidan Gå ner
luffredd

luffredd


Antal inlägg : 201
Join date : 11-03-04
Age : 32
Ort : Sollefteå

ÅRSMÖTE SNARAST!!! Empty
InläggRubrik: Sv: ÅRSMÖTE SNARAST!!!   ÅRSMÖTE SNARAST!!! Emptyons 7 dec 2011 - 11:38

kommer hem den 9 januari
Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

ÅRSMÖTE SNARAST!!! Empty
InläggRubrik: Sv: ÅRSMÖTE SNARAST!!!   ÅRSMÖTE SNARAST!!! Emptymån 12 dec 2011 - 11:47

Vad bra att ni visste men ibland måste simon få leka "Know it all" Razz annars försvinner han ut i intet
Till överst på sidan Gå ner
jakqb

jakqb


Antal inlägg : 246
Join date : 11-03-02
Age : 29

ÅRSMÖTE SNARAST!!! Empty
InläggRubrik: Sv: ÅRSMÖTE SNARAST!!!   ÅRSMÖTE SNARAST!!! Emptymån 12 dec 2011 - 14:59

haha simon <3
Till överst på sidan Gå ner
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

ÅRSMÖTE SNARAST!!! Empty
InläggRubrik: Sv: ÅRSMÖTE SNARAST!!!   ÅRSMÖTE SNARAST!!! Emptytis 13 dec 2011 - 12:17

då tar vi inte ett styrelsemöte, om vi ska planera inför 2012 så tycker jag att vi samlar ihop ett Årsmöte i januari. Jag antog att ni bara ville göra styrelse ändringar och liknande och det var därför jag skrev styrelsemöte.

men det passar bättre om vi har ett årsmöte med full närvaro om vi i samarbete medd mötet vill disskutera föreningen för 2012.
Till överst på sidan Gå ner
jakqb

jakqb


Antal inlägg : 246
Join date : 11-03-02
Age : 29

ÅRSMÖTE SNARAST!!! Empty
InläggRubrik: Sv: ÅRSMÖTE SNARAST!!!   ÅRSMÖTE SNARAST!!! Emptytis 13 dec 2011 - 14:40

Precis alla som kan borde komma, för jag tror att det står mycket på spel inför detta möte
Till överst på sidan Gå ner
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

ÅRSMÖTE SNARAST!!! Empty
InläggRubrik: Sv: ÅRSMÖTE SNARAST!!!   ÅRSMÖTE SNARAST!!! Emptytis 13 dec 2011 - 21:13

okej jag har pratat ihop mig med en anonym människa om vad som är lämpligast i denna situation.

jag tycker vi ska ha ett VANLIGT möte till att börja med. där vi disskuterar vad vi vill ändra i styrelsen och med föreningen.

utav den brainstormen så sätter vi upp punkter inför ÅRSMÖTET i Januari.

jag kan bara denna vecka, pga vinterlov och liknande.

så därigenom tycker jag att vi i sammarbete med detta tar en städ dag. (samling, städning, disskussion, hopp o lek)

vad sägs som lördag den 17 december?
Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

ÅRSMÖTE SNARAST!!! Empty
InläggRubrik: Sv: ÅRSMÖTE SNARAST!!!   ÅRSMÖTE SNARAST!!! Emptytis 13 dec 2011 - 21:14

Yohannes logga in på skype!
Till överst på sidan Gå ner
Dre

Dre


Antal inlägg : 120
Join date : 11-02-24
Age : 33

ÅRSMÖTE SNARAST!!! Empty
InläggRubrik: Sv: ÅRSMÖTE SNARAST!!!   ÅRSMÖTE SNARAST!!! Emptyons 14 dec 2011 - 2:34

Jag kan den 17e Smile
Till överst på sidan Gå ner
jakqb

jakqb


Antal inlägg : 246
Join date : 11-03-02
Age : 29

ÅRSMÖTE SNARAST!!! Empty
InläggRubrik: Sv: ÅRSMÖTE SNARAST!!!   ÅRSMÖTE SNARAST!!! Emptyons 14 dec 2011 - 9:43

jag kan den 17
Till överst på sidan Gå ner
jakqb

jakqb


Antal inlägg : 246
Join date : 11-03-02
Age : 29

ÅRSMÖTE SNARAST!!! Empty
InläggRubrik: Sv: ÅRSMÖTE SNARAST!!!   ÅRSMÖTE SNARAST!!! Emptyons 14 dec 2011 - 22:36

Johannes du borde ringa folk istället för att gå ut med det på forumet för man kan säga att "trogna män dog med tiden" det är inte lika mycket aktivitet på forumet längre =/
Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

ÅRSMÖTE SNARAST!!! Empty
InläggRubrik: Sv: ÅRSMÖTE SNARAST!!!   ÅRSMÖTE SNARAST!!! Emptytor 15 dec 2011 - 8:44

Kanske borde vi ge Ord. en kompensation för att ringa med mobilen... kanske 200:- per år... så han kan ringa alla? Smile jag menar det är ganska dyrt... annars använder väll alla här mail?
Till överst på sidan Gå ner
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

ÅRSMÖTE SNARAST!!! Empty
InläggRubrik: Sv: ÅRSMÖTE SNARAST!!!   ÅRSMÖTE SNARAST!!! Emptytor 15 dec 2011 - 11:54

jo jag ordnar det. email kommer till samtliga.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





ÅRSMÖTE SNARAST!!! Empty
InläggRubrik: Sv: ÅRSMÖTE SNARAST!!!   ÅRSMÖTE SNARAST!!! Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
ÅRSMÖTE SNARAST!!!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 2Gå till sida : 1, 2  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Årsmöte 3/9
» Årsmöte v.35, vilken dag blir bäst?

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sollefteå Figur & Rollspels Förening :: SFRF's :: Allmänt-
Hoppa till: