Sollefteå Figur & Rollspels Förening
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sollefteå Figur & Rollspels Förening

Vi fyller din fritid!
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Tröjor till medlemmar

Gå ner 
+4
Dre
jakqb
Mikey Khan
BlodigaEric
8 posters
FörfattareMeddelande
BlodigaEric

BlodigaEric


Antal inlägg : 133
Join date : 11-03-03
Age : 33
Ort : Soooooollefteå

Tröjor till medlemmar Empty
InläggRubrik: Tröjor till medlemmar   Tröjor till medlemmar Emptytis 29 nov 2011 - 11:19

Jag tänkte styra idén med medlems tröjor i land. Här finns en sida som säljer tryckta kläder med reducerat pris till föreningar.
Pikétröjorna är snyggare än t-shirts och kostar inte så mycket så jag tycker vi kör på dem men det är naturligtvis möjligt att välja något annat om majoriteten tycker det.

Vad tror folket?

Jag tror vi också försöker fixa föreningslogon i samma veva så vi får tärningar som visar rätt siffra på tärningarna. Jag tror de kommer kosta oss lite men inte i samma klass som kostnaden för banneret.
Till överst på sidan Gå ner
http://krigetstrummor.blogspot.com
Mikey Khan

Mikey Khan


Antal inlägg : 202
Join date : 11-06-23
Age : 38
Ort : Sollefteå

Tröjor till medlemmar Empty
InläggRubrik: Sv: Tröjor till medlemmar   Tröjor till medlemmar Emptytis 29 nov 2011 - 12:02

..Men jag har lämnat en tröja till Johannes som jag skulle få logon tryckt på.. Hur går det med den?
Till överst på sidan Gå ner
jakqb

jakqb


Antal inlägg : 246
Join date : 11-03-02
Age : 30

Tröjor till medlemmar Empty
InläggRubrik: Sv: Tröjor till medlemmar   Tröjor till medlemmar Emptytis 29 nov 2011 - 13:16

Det verkar dött Micke och det ser bättre ut om alla har samma sorts tröjor också cheers men det skulle varit bra om vi kunde fixa det här nu med tröjorna så ett bra initiativ Eric Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Mikey Khan

Mikey Khan


Antal inlägg : 202
Join date : 11-06-23
Age : 38
Ort : Sollefteå

Tröjor till medlemmar Empty
InläggRubrik: Sv: Tröjor till medlemmar   Tröjor till medlemmar Emptytis 29 nov 2011 - 14:44

Hmm.. Inte för att jag är rädd om tröjan. Men illa att man lämnar bort en och inte få tillbaka den.. Jag är med om ni lägger en beställning på ett gäng tröjor. Men jag betalar inte i förskott! För då är jag rädd att det är pengar jag inte lär få se igen Wink
Till överst på sidan Gå ner
Dre

Dre


Antal inlägg : 120
Join date : 11-02-24
Age : 33

Tröjor till medlemmar Empty
InläggRubrik: Sv: Tröjor till medlemmar   Tröjor till medlemmar Emptytis 29 nov 2011 - 16:31

Jag tycker piketröjor ser mer proffisionellt ut oxå. Och bättre om man lägger en beställning med alla lika dant annars e det ingen mening med tröjor what so ever tkr jag, pga, vi skaffar väl dom för att kunna "representa" våran förening när vi gör saker utanför den som olika turneringar / events? så ser jag på saken iaf. Så bra eric att du tog upp detta, det behövs Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

Tröjor till medlemmar Empty
InläggRubrik: Sv: Tröjor till medlemmar   Tröjor till medlemmar Emptytis 29 nov 2011 - 16:47

Brabra, jag har inget emot att det är pikétröjor iaf så kör på ^^
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Tröjor till medlemmar Empty
InläggRubrik: Sv: Tröjor till medlemmar   Tröjor till medlemmar Emptytis 29 nov 2011 - 17:09

Låter som en kanon grej med att köra dom som piké tröjor imo då precis som Dré säger, det ser lite proffsigare ut.
Till överst på sidan Gå ner
luffredd

luffredd


Antal inlägg : 201
Join date : 11-03-04
Age : 32
Ort : Sollefteå

Tröjor till medlemmar Empty
InläggRubrik: Sv: Tröjor till medlemmar   Tröjor till medlemmar Emptyons 30 nov 2011 - 7:29

håller med om det alla säger Smile
Till överst på sidan Gå ner
jakqb

jakqb


Antal inlägg : 246
Join date : 11-03-02
Age : 30

Tröjor till medlemmar Empty
InläggRubrik: Sv: Tröjor till medlemmar   Tröjor till medlemmar Emptyons 30 nov 2011 - 11:57

THEN IT´ S A DEAL
Till överst på sidan Gå ner
Emil

Emil


Antal inlägg : 91
Join date : 11-03-16

Tröjor till medlemmar Empty
InläggRubrik: Sv: Tröjor till medlemmar   Tröjor till medlemmar Emptyons 30 nov 2011 - 23:04

Mikey Khan skrev:
Hmm.. Inte för att jag är rädd om tröjan. Men illa att man lämnar bort en och inte få tillbaka den.. Jag är med om ni lägger en beställning på ett gäng tröjor. Men jag betalar inte i förskott! För då är jag rädd att det är pengar jag inte lär få se igen Wink

Jag är lite nyfiken i vart dom tog vägen Razz
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

Tröjor till medlemmar Empty
InläggRubrik: Sv: Tröjor till medlemmar   Tröjor till medlemmar Emptytor 1 dec 2011 - 13:28

Mikey Khan skrev:
Hmm.. Inte för att jag är rädd om tröjan. Men illa att man lämnar bort en och inte få tillbaka den.. Jag är med om ni lägger en beställning på ett gäng tröjor. Men jag betalar inte i förskott! För då är jag rädd att det är pengar jag inte lär få se igen Wink

Johannes har dem väl liggandes någonstans.
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
Sponsored content





Tröjor till medlemmar Empty
InläggRubrik: Sv: Tröjor till medlemmar   Tröjor till medlemmar Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Tröjor till medlemmar
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Loggan och tröjor

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sollefteå Figur & Rollspels Förening :: SFRF's :: Förslag-
Hoppa till: