Hehu, råttorna kommer att säljas då mitt intresse inom Warhammer har sjunkit under senaste tiden. Jag finner varken tid eller vilja att spela och måla längre så skeppar dem vidare istället!
Emil Vestlund har visat intresse så han har första tjing på gubbarna tills jag listat ut vad jag ska ta för hela köret. Om Emil inte längre är intresserad när ett pris är fastställt så kommer jag antingen sälja det till någon annan som är intresserad eller kasta upp det på tradera/blocket.
Om någon skulle vara intresserad så vill jag helst (vill verkligen, verkligenverkligen med andra ord) sälja allt i ett kör, men det är inte ett måste.
De gamla modellerna är målade, några av de nya är påbörjade och nån modell är färdig. Låg kvalité på den mesta målningen.
FYI, skulle man köpa allt detta nytt idag så skulle det gå för över 4000kr. Tillbehören förutom boken får man på köpet.
Detta är min Skaven arméLords:1st Ikit Claw (Gammal modell)
1st Queek Headtaker
2st Warlords/Chieftains
1st Grey Seer w/ Screaming Bell (Gammal modell)
Heroes:1st Warlock Engineer
6st Skaven Assassins (Gammal modell)
Core:100st Clan Rats w/ 4st Full Commands (40st gamla modeller)
20 Giant Rats w/ 1st Packmaster (typ hälften gamla modeller)
Special:
5st Rat Ogres w/ 5st Packmasters (3 gamla modeller)
20st Plaguemonks w/ Full Command
Rare:1st Warp Lightning Cannon (Gammal modell, imo snyggare!)
Tillbehör:1st 5x4-bricka som man placerar enheter på
Skaven Army Book
Måttband (3m)
Tärningar (36 i en burk)
Artilleri-tärningar
Flame Template
Kontaktlim + Färg & 2st penslar
Skulle man kunna få hjälp att fastställa ett rimligt pris av ni lite mer erfarna lirare? Nypris för detta är som sagt över 4000kr, men mycket är gammalt. Jag sitter och fumlar runt med iallafall 2500-3000kr och då har jag inte ens räknat med Assassin-modellerna som jag funderar att inte ens ta betalt för (om man vill köpa allt förstås, tänker inte ge bort dem!) med tanke på att de är asdyra och man vill inte ha så många.
http://www.blocket.se/vasternorrland/Skaven_Warhammer_Fantasy_2000__pts_37439131.htm?ma=1