Sollefteå Figur & Rollspels Förening
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sollefteå Figur & Rollspels Förening

Vi fyller din fritid!
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Värdegrunder o.s.v

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
jakqb

jakqb


Antal inlägg : 246
Join date : 11-03-02
Age : 29

Värdegrunder o.s.v  Empty
InläggRubrik: Värdegrunder o.s.v    Värdegrunder o.s.v  Emptytis 8 nov 2011 - 14:41

Hej Föreningen Very Happy jag håller på med ett arbete om "Värdegrunder" i en förening och jag valde...SFRF Cool och då när jag arbetade på min lektion kom jag på att vi har inte skrivit upp våra normer och värdegrunder på forumet men efter en stunds tänkande kom jag på att tänka "det här kanske är en fråga att ställe om vi skaffar en hemsida" =)

aja det är nåt att tänka på hur vi ska göra med våra värdegrunder =P
Till överst på sidan Gå ner
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

Värdegrunder o.s.v  Empty
InläggRubrik: Sv: Värdegrunder o.s.v    Värdegrunder o.s.v  Emptytis 8 nov 2011 - 15:18

i vilket sammanhang finns den värde grund du vill skriva om? om det är på gruppnivå så kan jag säkert hjälpa till, även fast jag tror att du redan kan det Razz
Till överst på sidan Gå ner
jakqb

jakqb


Antal inlägg : 246
Join date : 11-03-02
Age : 29

Värdegrunder o.s.v  Empty
InläggRubrik: Sv: Värdegrunder o.s.v    Värdegrunder o.s.v  Emptyons 9 nov 2011 - 12:02

jo tror jag att jag vet det mesta Very Happy . Det handlar om hur man välkomnar folk till olika föreningar och den största frågan är den om Homo,Trans och bi sexuella o.s.v så det är lite sånt jag arbetar om =)
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Värdegrunder o.s.v  Empty
InläggRubrik: Sv: Värdegrunder o.s.v    Värdegrunder o.s.v  Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Värdegrunder o.s.v
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sollefteå Figur & Rollspels Förening :: SFRF's :: Allmänt-
Hoppa till: