Sollefteå Figur & Rollspels Förening
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sollefteå Figur & Rollspels Förening

Vi fyller din fritid!
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!!

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!!   SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Emptytor 8 sep 2011 - 16:57

när jag kommer hem kommer jag öppna ett trevligt paket. det nya SPAEZZHH!!!! MARINNEEE!!! spelet. Razz

jag tänkte försöka kontrollera min lust att bara slita sönder boxen och spela kampanjen tills jag kan den utantill och mina ögon blöder.....men jag kom på en bättre idé.

har snackat med Mickey Khan och vi kan köra spelet hemma hos honom.

HD skärm, spel som borde heta awesome, och en massa nördar.

kommer som sagt hålla mig från att spela kampanjen tills dess att vi spelar.....kanske....förutsatt att vi spelar under den veckan jag kommer hem.

Handkontrollen kommer att gå runt.

så frågorna är då....VIlken tid? HUr många får komma? Vilken dag?

själv skulle jag vilja köra så fort som möjligt. naturligtvis på kvällen och under de förutsättningar att så många som möjligt kan.

Till överst på sidan Gå ner
Mikey Khan

Mikey Khan


Antal inlägg : 202
Join date : 11-06-23
Age : 38
Ort : Sollefteå

SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!!   SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Emptytor 8 sep 2011 - 19:33

Så många som vill får komma. Blir vi alltför många löser vi det som sagt förut, att vi bär ner allt till lokalen. Men som det vart hittills så är vi inte så många som dyker upp på den här typen av aktiviteter.. Tid spelar ingen roll egentligen. Jag har träning 6 av veckans 7 dagar så jag kommer troligtvis inte vara med första minutrarna. Men min dörr kommer stå öppen så det är bara o kliva in utsatt tid Smile

Mina träningstider: Måndag-Fredag 17:15-18:15, Tisdag-Torsdag 18:15-19:45, Onsdag 16:00, Söndag 18:30-20:00.
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!!   SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Emptytor 8 sep 2011 - 19:39

Jag är på ^^
Jag borde kunna i stort sett vilken kväll som helst, förutom nu på torsdag den 15'e.
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!!   SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Emptytor 8 sep 2011 - 19:50

onsdag någon? vi kan köra hemma hos mig också, men då måste det vara under arbetstid pga av stor familj
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!!   SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Emptytor 8 sep 2011 - 21:30

Onsdag är det ju LOTR Razz
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
Mikey Khan

Mikey Khan


Antal inlägg : 202
Join date : 11-06-23
Age : 38
Ort : Sollefteå

SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!!   SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Emptytor 8 sep 2011 - 22:24

Onsdag är en bra dag efter vi är klara med visningarna av extramaterial. Bara 2 tillfällen kvar med det. Fram till dess kan man köra en annan dag. Typ Fredag?
Till överst på sidan Gå ner
BlodigaEric

BlodigaEric


Antal inlägg : 133
Join date : 11-03-03
Age : 33
Ort : Soooooollefteå

SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!!   SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Emptytor 8 sep 2011 - 22:57

Jag skulle gärna vilja vara med (jag är ju trots allt den ende i föreningen med en SM armé) haha Wink
Skämt åsido, jag kan på fredag kvällar och på helgerna.
Dock bara en kort stund. Jag måste fortsätta målningen och playtestingen av min WHFB armé inför fanatic.
Till överst på sidan Gå ner
http://krigetstrummor.blogspot.com
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!!   SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Emptyfre 9 sep 2011 - 12:41

Spika fredag då? ^^
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
Mikey Khan

Mikey Khan


Antal inlägg : 202
Join date : 11-06-23
Age : 38
Ort : Sollefteå

SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!!   SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Emptyfre 9 sep 2011 - 14:15

Fredag 16/9 kl. 19:00 hemma hos mig? Smile
Till överst på sidan Gå ner
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!!   SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Emptymån 12 sep 2011 - 6:48




Senast ändrad av Motherbrain42 den mån 12 sep 2011 - 19:42, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
BlodigaEric

BlodigaEric


Antal inlägg : 133
Join date : 11-03-03
Age : 33
Ort : Soooooollefteå

SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!!   SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Emptymån 12 sep 2011 - 10:11

FOUURR THAAA EMPHAARHAA!!!
Till överst på sidan Gå ner
http://krigetstrummor.blogspot.com
Mikey Khan

Mikey Khan


Antal inlägg : 202
Join date : 11-06-23
Age : 38
Ort : Sollefteå

SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!!   SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Emptymån 12 sep 2011 - 11:19

Heh men mötet är på Lördag Wink Har antecknat att det är möte 17/9 kl. 14:00 i lokalen.
Till överst på sidan Gå ner
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!!   SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Emptyons 14 sep 2011 - 23:44

men vi spikar fredag 19.00 den 16/9

sedan får vi se hur sent det blir Razz
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!!   SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Emptylör 17 sep 2011 - 13:35

Vi borde dra ihop igen och köra klart det! ^^
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
Mikey Khan

Mikey Khan


Antal inlägg : 202
Join date : 11-06-23
Age : 38
Ort : Sollefteå

SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!!   SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Emptylör 17 sep 2011 - 17:09

Absolut Adam! Det kom aldrig på tal, men Fredag nästa vecka samma tid går bra för mig Smile
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!!   SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Emptylör 17 sep 2011 - 18:17

Hörde från Jacke att de tänkte göra det ikväll.. Razz
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
Sponsored content





SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!!   SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!! Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
SPAEZHHH MARINNEEE!!!!!!!!!!!!!!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sollefteå Figur & Rollspels Förening :: Off-Topic :: Data/TV-Spel-
Hoppa till: