Sollefteå Figur & Rollspels Förening
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sollefteå Figur & Rollspels Förening

Vi fyller din fritid!

HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

DnD figur/figurer!

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Mikey Khan

Mikey Khan

Antal inlägg : 202

DnD figur/figurer! Empty
InläggRubrik: DnD figur/figurer!   DnD figur/figurer! Emptytis 9 aug 2011 - 10:16

Hej föreningen!

Jag har skaffat mig en egen liten DnD Dragonborn figur som jag kommer använda när vi spelar! cheers Den är målad o klar att använda, men jag skulle vilja måla till lite saker på den.. Tänkte om man kunde få sno lite lite färg från nån? alien

Jag har även beställt ett DnD boardgame från worldofboardgames.com som kommer innehålla lite figurer. Tvivlar på att de kommer vara målade. Så kan jag i framtiden få sno lite mer färg för att färglägga dessa? Embarassed Jag betalar självklart om det skulle bli mycket!

Tänkte det kan vara bra träning för mig att få pilla på o måla figurer som är mina egna än någon annans XD
Till överst på sidan Gå ner
Ted

Ted

Antal inlägg : 264

DnD figur/figurer! Empty
InläggRubrik: Sv: DnD figur/figurer!   DnD figur/figurer! Emptytis 9 aug 2011 - 14:11

Tror att dom har varit så snälla att dom har målat gubbarna åt dig redan. det brukar dom faktiskt vara. Du får gärna låna nåra färg slattar av mig när jag väl har tagit tillbaka mina färger till lokalen. Troligen att dom kommer dit på fredag.
ReverS

ReverS

Antal inlägg : 498

DnD figur/figurer! Empty
InläggRubrik: Sv: DnD figur/figurer!   DnD figur/figurer! Emptytis 9 aug 2011 - 21:36

AWSOME Very Happy ladda upp en bild på figuren!
Mikey Khan

Mikey Khan

DnD figur/figurer! Empty
InläggRubrik: Sv: DnD figur/figurer!   DnD figur/figurer! Emptyons 10 aug 2011 - 13:05

Ted: Nu vet jag inte riktigt vilka gubbar du menar. Jag har skaffat nytt, DnD brädspelet fick jag idag t.ex. och dragonborn gubben fick jag i Måndags typ. Men tack på förhand om jag får låna färg av dig! Är du i lokalen på Fredag kan jag komma dit då Smile

Simon: Jag kan ladda upp en bild på hur min dragonborn ser ut efter jag målat den. Den är faktisskt rätt ful i ansiktet som den är nu tongue
Mikey Khan

Mikey Khan

DnD figur/figurer! Empty
InläggRubrik: Sv: DnD figur/figurer!   DnD figur/figurer! Emptymån 22 aug 2011 - 14:01

DnD figur/figurer! 155446i

Overkill bilden på min figur XD Orka inte förminska den tongue
ReverS

ReverS

Antal inlägg : 498

DnD figur/figurer! Empty
InläggRubrik: Sv: DnD figur/figurer!   DnD figur/figurer! Emptysön 16 okt 2011 - 21:15

awsome ! Very Happy coool <3
Sponsored content

DnD figur/figurer! Empty
InläggRubrik: Sv: DnD figur/figurer!   DnD figur/figurer! Empty

DnD figur/figurer!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Eran favorit figur? =D