Sollefteå Figur & Rollspels Förening
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sollefteå Figur & Rollspels Förening

Vi fyller din fritid!
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Ordförande är tillbaka

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

Ordförande är tillbaka Empty
InläggRubrik: Ordförande är tillbaka   Ordförande är tillbaka Emptyfre 29 jul 2011 - 13:22

Johannes våran dynamiske ordförande är tillbaka Smile på tiden...
Till överst på sidan Gå ner
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

Ordförande är tillbaka Empty
InläggRubrik: Sv: Ordförande är tillbaka   Ordförande är tillbaka Emptyfre 29 jul 2011 - 13:36

haha väntade nästan på den här posten, jo precis, har levt rövare på ungdomsläger och har under de senaste dagarna varit med mina kusiner. så mina minions.... stormöte i augusti´talas det om, och huruvida försäkring täcker olika saker, allt dettta ska undersökas. det är mycket som måste ordnas....men det är kul och se att ni inte legat på lat sidan medans jag gjort det.

stormöte i mitten av august blir av.

kommer nog hem någon gång i mitten på nästa vecka, då undrar jag om det finns några frivilliga att dela ut reklamen som vi sammanställde innan jag åkte.

skolan börja snart, och jag tänkte att veckorna efter skolstarten passar bra att vissa upp oss för grundskolan och gymnasiet. en cool pwerpoint/ video hade inte varit dum... kanske vi kan göra något som folk kan bli intresserade av...

funderar även på om man kan ordna grejer med andra förenningar i sveriges norra region. kanske turneringar...
Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

Ordförande är tillbaka Empty
InläggRubrik: Sv: Ordförande är tillbaka   Ordförande är tillbaka Emptylör 30 jul 2011 - 10:16

konta destriktet (se sverok.se)
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Ordförande är tillbaka Empty
InläggRubrik: Sv: Ordförande är tillbaka   Ordförande är tillbaka Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Ordförande är tillbaka
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Jag kommer tillbaka!!!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sollefteå Figur & Rollspels Förening :: Off-Topic :: Random Shiet-
Hoppa till: