Sollefteå Figur & Rollspels Förening
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sollefteå Figur & Rollspels Förening

Vi fyller din fritid!
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 skriv in er i studiecirklarna

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

skriv in er i studiecirklarna Empty
InläggRubrik: skriv in er i studiecirklarna   skriv in er i studiecirklarna Emptyfre 29 jul 2011 - 13:14

när ni är i lokalen: skriv in er i studiecirklarna, om ni inte är inskrivna i den studiecirkel som ni vill vara med i så skriv upp er på ett separat papper med noter om vilken studiecirkel du vill vara med i, studie ledare, ni ansvarar för att skriva upp era namn och datum för när ni är där. (har inte fått för juli än, men skriv under det ni gjorde under tidigare månader)

allting finns i den (blåa?) pärmen.

de ledare som behöver skriva under sina ´namn på studiecirkeln är..Jag, Ted och Simon. (dvs underskrift på den cirkel som ni ansvarar för)

anteckna dagar ni varit där så att jag sedan kan lämna in de gamla cirklarna och vi kan få nya cirklar.
Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

skriv in er i studiecirklarna Empty
InläggRubrik: Sv: skriv in er i studiecirklarna   skriv in er i studiecirklarna Emptyfre 29 jul 2011 - 13:19

wait wait wait... så vi har varit studieledare för dessa cirklar om man är DM? :S
Till överst på sidan Gå ner
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

skriv in er i studiecirklarna Empty
InläggRubrik: Sv: skriv in er i studiecirklarna   skriv in er i studiecirklarna Emptyfre 29 jul 2011 - 13:22

jag kollade med er i början och ni skrev upp er på studiecirklarna om jag inte minns helt fel, så ja
Till överst på sidan Gå ner
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

skriv in er i studiecirklarna Empty
InläggRubrik: Sv: skriv in er i studiecirklarna   skriv in er i studiecirklarna Emptylör 30 jul 2011 - 8:54

Har inget alls emot det, har för mig att jag kom med förslaget redan på medborgarskolan om jag inte minns fel? Dock är det bra om vi hade fått veta att listorna fanns i lokalen redan. Kan skriva upp mina cirklar så fort jag kommer hem från semestern.
Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

skriv in er i studiecirklarna Empty
InläggRubrik: Sv: skriv in er i studiecirklarna   skriv in er i studiecirklarna Emptylör 30 jul 2011 - 10:13

Det är sant men när ni sedan i den pissade sollefteå blaskan skriver att de som leder aktiviteterna är helt ansvariga för det som sker känns det lite scary :S jag menar tänk om något går sönder måste jag som SL ersätta det? :Sv
Till överst på sidan Gå ner
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

skriv in er i studiecirklarna Empty
InläggRubrik: Sv: skriv in er i studiecirklarna   skriv in er i studiecirklarna Emptylör 30 jul 2011 - 14:48

du är ju inte helt ansvarig, du ska ju bara se till att det sköts snyggt..
Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

skriv in er i studiecirklarna Empty
InläggRubrik: Sv: skriv in er i studiecirklarna   skriv in er i studiecirklarna Emptysön 31 jul 2011 - 17:12

Smile vad det jag trodde :S lite läskigt när man läste annat i tidningen... Aja jag drar nu Smile du kan prata med micke angående de sessioer vi har haft Smile
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

skriv in er i studiecirklarna Empty
InläggRubrik: Sv: skriv in er i studiecirklarna   skriv in er i studiecirklarna Emptysön 31 jul 2011 - 20:34

"Idégivaren får ofta ansvaret att vara cirkelledare, planera verksamheten och se till att det är hyfsad ordning och reda. Vi brukar hjälpas åt att städa och diska efter arrangemang, men den som driver aktiviteten är ytterst ansvarig."

Tycker det låter som att det bara gäller städning samt att folk sköter sig i lokalen, nå?
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

skriv in er i studiecirklarna Empty
InläggRubrik: Sv: skriv in er i studiecirklarna   skriv in er i studiecirklarna Emptymån 1 aug 2011 - 8:12

Indeed Smile trodde inte annat häller... men vad försiktig vad ni skriv på tidingar... Razz
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

skriv in er i studiecirklarna Empty
InläggRubrik: Sv: skriv in er i studiecirklarna   skriv in er i studiecirklarna Emptymån 1 aug 2011 - 11:52

Mjo, skadar ju inte att vara övetydlig Wink
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
Sponsored content





skriv in er i studiecirklarna Empty
InläggRubrik: Sv: skriv in er i studiecirklarna   skriv in er i studiecirklarna Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
skriv in er i studiecirklarna
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Skriv era nummer om ni vill kan vara bra om folk vill ha just ditt =)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sollefteå Figur & Rollspels Förening :: SFRF's :: Allmänt-
Hoppa till: