Sollefteå Figur & Rollspels Förening
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sollefteå Figur & Rollspels Förening

Vi fyller din fritid!
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer)

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer) Empty
InläggRubrik: Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer)   Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer) Emptymån 25 jul 2011 - 22:24

Ted skrev:
Jag och pontus tänkte utnytja lokalen lite i morrn efter 5 och spela lite yugi/ magic om det är ok med folk. Ser gärna att fler kommer och gör oss sällskap. Skulle det krocka med visningen av de två tornen så tar vi bara ett break från vårat spel och ser på filmen vi med ^^. Jag tar gärna en Warhammer match med någon med då jag för tillfället har blivit jätte sugen på att spela!
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer) Empty
InläggRubrik: Sv: Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer)   Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer) Emptymån 25 jul 2011 - 22:25

Det kommer nog inte krocka med filmen då vi antagligen sitter hemma hos micke igen ^^ Fast det beror ju på om vi blir fler elr inte Razz
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
jakqb

jakqb


Antal inlägg : 246
Join date : 11-03-02
Age : 29

Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer) Empty
InläggRubrik: Sv: Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer)   Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer) Emptymån 25 jul 2011 - 23:41

jag hänger nog med upp då med dig adam. vi får inte plats fler hos micke dock då måste vi flytta hans ps3 till lokalen om vi blir flera som vill se
Till överst på sidan Gå ner
Mikey Khan

Mikey Khan


Antal inlägg : 202
Join date : 11-06-23
Age : 38
Ort : Sollefteå

Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer) Empty
InläggRubrik: Sv: Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer)   Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer) Emptytis 26 jul 2011 - 6:25

Nja kommer Ted och Pontus med så ryms två fåtöljer till hemma hos mig, man kan säkert klämma ihop så det ryms 10st! Men blir vi fler än 10 så kommer vi nog behöva flytta (alla måste ju få en bra plats att se TV: n, även om den är stor Wink ). Men eftersom vi är så många så kommer en flytt gå jättefort! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer) Empty
InläggRubrik: Sv: Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer)   Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer) Emptytis 26 jul 2011 - 8:52

Så länge folk hjälps åt så kommer det flyta på bra. en flytt tar nog inte alls lång tid. Specielt inte om du bor nära till att börja med.
Till överst på sidan Gå ner
jakqb

jakqb


Antal inlägg : 246
Join date : 11-03-02
Age : 29

Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer) Empty
InläggRubrik: Sv: Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer)   Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer) Emptytis 26 jul 2011 - 9:53

ops läste fel k men då åker jag in med adam sen när vi ska se film
Till överst på sidan Gå ner
Mikey Khan

Mikey Khan


Antal inlägg : 202
Join date : 11-06-23
Age : 38
Ort : Sollefteå

Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer) Empty
InläggRubrik: Sv: Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer)   Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer) Emptytis 26 jul 2011 - 10:51

Ted: Nej jag bor som sagt knappt 150m från lokalen så en flytt går skitfort Smile
Till överst på sidan Gå ner
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer) Empty
InläggRubrik: Sv: Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer)   Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer) Emptytis 26 jul 2011 - 12:30

men precis!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer) Empty
InläggRubrik: Sv: Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer)   Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Pontus Vill ha
» Tip ur fellow yugi-mate!
» EPIC! yugi card
» YGO!/Warhammer/Pyssel!
» Lägger ner Yugi (köpandet och aktivt spelande)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sollefteå Figur & Rollspels Förening :: SFRF's :: Aktiviteter-
Hoppa till: