Hejsan hejsan tänkte skriva lite om en del monster jag funnit på vägen som jag vandrat genom mitt rollspels liv. Hoppas det blir en större hit än då jag ställer frågor kring klasser och raser.
Nu börjar vi:
Hmm detta är en så kallad vampyr man-purse. Hehe roligt nog luras du ta upp den och medans du bär runt den suger den blod av dig och gör dig svag man kan till och med dö om man är en bräcklig wizard. Tror knappara ska representera ögon men vet inte säkert... haha den kom först i Advance dnd tror bilden är från dnd 2:e ed.
Response ska jag fortsätta sätta upp monster?
Mikey Khan
Antal inlägg : 202 Join date : 11-06-23 Age : 38 Ort : Sollefteå
Ni vandrar genom en mörk och smal grått gång, luften är kall och fuktig då ni plötsligt känner lukten av vätgas. Ni stannar upp och hör en gnista i mörkret och en starkare vätgas doft. Plötsligt står han där:
Spoiler:
En gigantisk big foot som skrubbar sina fötter mot golvet för att generera elektrisk ström!... Ja det är så beskrivning säger... wtf!... Jag menar... verkligen? wizard of the coast måste ha fantasi som slår alla andras... kom ingen... Aja dnd 2:e edition... rly???
En till synes helt vanlig bit av gråttan hänger och dinglar i väntan på att ni äventyrare ska vandra förbi... när ni minst anar det släpper dess fötter taget och den faller ner och krossar er xD LAL
ohh just de ja ni som vill studera denna märkliga varelse...
Den första bilden är från advance dnd , tror boken heter typ monster compedium :/ tror den senare är från dnd 2:e ed
Var tvungen att lägga upp en bild på första monster manual:
Mikey Khan
Antal inlägg : 202 Join date : 11-06-23 Age : 38 Ort : Sollefteå
Mhm! Håller med om att de är "skummare än en skummig skumbanan i ett skummigt skumbad!!" Haha, Pontus, kommer du ihåg? x'''D
Poontuz
Antal inlägg : 110 Join date : 11-03-09 Age : 34 Ort : Skogen
Rubrik: Sv: Monster Arenan tis 26 jul 2011 - 0:04
Kommer ihåg vad? xD
ReverS
Antal inlägg : 498 Join date : 11-06-01
Rubrik: Sv: Monster Arenan tis 26 jul 2011 - 9:08
Hey ... ni vet att pokemon har kopierat ADnD (Advanced DnD) kolla bara in denna
WHOS THE POKEMON!
Spoiler:
Its psyduck:
Inte bara det faktum att monstret också har psykiska krafter får det hela att balla ur den är ju så sketet ful! >.<. Som ovan kopierad från ADnD... den är mer ful än skum denna men tyckte den kunde få vara med ändå!
Poontuz
Antal inlägg : 110 Join date : 11-03-09 Age : 34 Ort : Skogen