Sollefteå Figur & Rollspels Förening
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sollefteå Figur & Rollspels Förening

Vi fyller din fritid!

HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

No lajv this summer

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
ReverS

ReverS

Antal inlägg : 498

No lajv this summer Empty
InläggRubrik: No lajv this summer   No lajv this summer Emptymån 25 jul 2011 - 7:18

Kommer inte bli något lajv i sommar pga brist medlemmars intresse och föreningen håller på med det medlemmarna vill göra.

Kommer nog crafta lite vapen senare i sommar, skriver kanske en tråd men det kommer troligast hållas privat, hoppas egentligen på att små lajva jag och några polare detta går dock inte igenom föreningen.

MVH
Simon Jakobsson
Till överst på sidan Gå ner
jakqb

jakqb

Antal inlägg : 246

InläggRubrik: Sv: No lajv this summer   No lajv this summer Emptymån 25 jul 2011 - 11:06

låter som att du skyller på föreningen för era brister på intresse och hur ni var dåligt organiserade scratch
ReverS

ReverS

InläggRubrik: Sv: No lajv this summer   No lajv this summer Emptymån 25 jul 2011 - 11:25

Skyller?... nej det tror jag inte? Om folk inte vill lajva kan vi inte lajva... det är så simpelt...

Om man lägger upp post efter post där man frågar vilka som är på och ingen svarar är det röst nog. Och om det är någon som skyller är det nog du jakob, jag är inte med och förbereder lajvet ens en gång försöker pusha andra att göra något, så nog kan jag inte straffas för dålig organisering? eller?
Mikey Khan

Mikey Khan

Antal inlägg : 202

InläggRubrik: Sv: No lajv this summer   No lajv this summer Emptymån 25 jul 2011 - 11:32

Jag hatar såna här diskussioner. Men jag sa faktiskt förut till dig Simon att jag tror det är fel approach att försöka nå medlemmar via forumet då inte alla är regelbundet aktiva här.. Telefon is the shit you know tongue
ReverS

ReverS

InläggRubrik: Sv: No lajv this summer   No lajv this summer Emptymån 25 jul 2011 - 11:35

Ta det lungt min vän :3 har spammat där med! Sad meen meen Smile problem men organisation har det varit... men har nog inte sett det som främsta spärren Smile

jag minns då lökoms vi unga fortfarande fanns Smile vi lajvade i alla fall 2ggr :3 det krävdes kankse 2 veckor förberedning de gånger :/ man tog ett gäng och drog ut i skogan... saken är att dessa lajv verkar vara en anning för storsinnande.... Jag menar vill att lajv ska vara lika simpelt här som att t.ex. se film hos någon...

Detta är inte fallet, det brukar vara svårt att få folk till rollspel om man är 2-3 dagar i förväg... Sad sorlig sanning... Smile men det är lättare i stockholm Smile
jakqb

jakqb

InläggRubrik: Sv: No lajv this summer   No lajv this summer Emptymån 25 jul 2011 - 14:32

vill inget ont simon tycker du är awesome som skriver mycket så let forget about everything orkar inte heller munhugga över internet. har du testat ringt till alla det brukar vara lättaste sättet =O?
ReverS

ReverS

InläggRubrik: Sv: No lajv this summer   No lajv this summer Emptymån 25 jul 2011 - 16:58

;( simon älskar att munhuggas här på forumet...
jakqb

jakqb

InläggRubrik: Sv: No lajv this summer   No lajv this summer Emptymån 25 jul 2011 - 22:08

XP jag vill inte bli ovän med folk Wink
ReverS

ReverS

InläggRubrik: Sv: No lajv this summer   No lajv this summer Emptytis 26 jul 2011 - 9:03

Sad I like being the winetroll flamer Sad
jakqb

jakqb

InläggRubrik: Sv: No lajv this summer   No lajv this summer Emptytis 26 jul 2011 - 9:55

X) vem gillar inte flame då och då Wink
ReverS

ReverS

InläggRubrik: Sv: No lajv this summer   No lajv this summer Emptytis 26 jul 2011 - 10:15

I hail to that! Very Happy halelulia!
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: No lajv this summer   No lajv this summer Empty

No lajv this summer
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Tider att göra saker