Sollefteå Figur & Rollspels Förening
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sollefteå Figur & Rollspels Förening

Vi fyller din fritid!
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag.

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Empty
InläggRubrik: Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag.   Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Emptylör 16 jul 2011 - 16:15

Tjo, ska in till stan på Tisdag och är ENORMT sugen att köra lite warhammer! Vill gärna spela 1500 eller 2000 poäng och gärna under förmiddan/ tidig eftermiddag.
Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Empty
InläggRubrik: Sv: Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag.   Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Emptylör 16 jul 2011 - 21:48

mycket poäng för lite tid :S eller fattar jag fel?
Till överst på sidan Gå ner
Emil

Emil


Antal inlägg : 91
Join date : 11-03-16

Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Empty
InläggRubrik: Sv: Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag.   Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Emptylör 16 jul 2011 - 23:27

osäker på om jag kan.

men annars, ca 3h speltid för 2000pts och att göra en lista går fort. Wink
Till överst på sidan Gå ner
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Empty
InläggRubrik: Sv: Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag.   Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Emptysön 17 jul 2011 - 8:08

mm, har en lista redo redan som jag satte ihop i veckan då jag hade tråkigt. Kommer kunna spela mellan 11 och fram till ca 18:30 btw.
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Empty
InläggRubrik: Sv: Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag.   Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Emptymån 18 jul 2011 - 14:04

Jag kan komma in och möta dig ^^ Så länge jag hinner hem vid 18-tiden för jag ska kanske vara chaufför då! Razz

Vi säger 2000pts?
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Empty
InläggRubrik: Sv: Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag.   Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Emptymån 18 jul 2011 - 14:49

Låter underbart! kommer vara ledig från runt 12 på dan tror jag så kan lira efter det, ska på en grej med arbetsförmedlingen först, sen lirar vi på.
Till överst på sidan Gå ner
Emil

Emil


Antal inlägg : 91
Join date : 11-03-16

Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Empty
InläggRubrik: Sv: Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag.   Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Emptymån 18 jul 2011 - 14:51

Adam, testa mini grupper med giant rats (5 + handler)


skriv hur det gick för er sedan med Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Empty
InläggRubrik: Sv: Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag.   Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Emptymån 18 jul 2011 - 15:25

Kommer lägga upp resultatet sen, kanske sno med farsans digital kamera och fotta lite också vem vet :3
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Empty
InläggRubrik: Sv: Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag.   Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Emptymån 18 jul 2011 - 15:34

Ska kanske köra H.E x] Har inte bestämt mig än, men kör jag Skavens så tänkte jag testa minirat-grupperna ^^
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
Emil

Emil


Antal inlägg : 91
Join date : 11-03-16

Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Empty
InläggRubrik: Sv: Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag.   Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Emptymån 18 jul 2011 - 16:16

hahaha, blir det HE tänker jag hejja på Ted, för HE är hemska
stora svärd med slå först och rerolla.. uch uch Razz
(eller ja, dom slår först med "always strike first" OM deras Initiativ är högre eller lika med ditt, vilket de oftast är, och om får dom re-rolla missar också.)
även med GreatWeapons.
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Empty
InläggRubrik: Sv: Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag.   Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Emptymån 18 jul 2011 - 23:24

Blev en grupp Högalver Wink

Läste att deras speciella "Always Strikes First" inte krockar och negate'ar sig själv tillsammans med "Always Strikes Last" enligt regelboken utan att de alltid kör på "ASF" enligt deras nyaste FAQ Surprised Och att de får spamma 6 likadana Special Choices samt ha 4 likadana Rare Choices!

Bra idé att ta en snabb titt på den innan jag spelar Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Empty
InläggRubrik: Sv: Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag.   Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Emptytis 19 jul 2011 - 18:58

Adam total körde över mig pga lyckade magi rolls från hans sida och fin shooting, gg Adam, WP lad.
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Empty
InläggRubrik: Sv: Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag.   Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Emptytis 19 jul 2011 - 20:20

Även om mina Dragon Princes töntade sig och tyckte det var en bra idé att först inte göra skada alls sedan fly och sedan bli fångade och uppätna av en Hydra... Så gick det riktigt bra!
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Empty
InläggRubrik: Sv: Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag.   Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Emptyons 20 jul 2011 - 11:54

Dom fick ju i alla fall gå så sluta klaga!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Empty
InläggRubrik: Sv: Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag.   Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag. Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Ett nytt försök da! WH Fantasy på tisdag.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Gott nytt år då!
» Yu-Gi-Oh! Tisdag eftermiddag 15/3-2011
» Eventuell Fantasy turnering
» Ravenloft tisdag kväll? 26/7
» D&D måndag och tisdag vecka 33

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sollefteå Figur & Rollspels Förening :: SFRF's :: Warhammer Fantasy-
Hoppa till: