Sollefteå Figur & Rollspels Förening
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sollefteå Figur & Rollspels Förening

Vi fyller din fritid!
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Nycklarna in till lokalen

Gå ner 
+3
BlodigaEric
ReverS
Mikey Khan
7 posters
FörfattareMeddelande
Mikey Khan

Mikey Khan


Antal inlägg : 202
Join date : 11-06-23
Age : 38
Ort : Sollefteå

Nycklarna in till lokalen Empty
InläggRubrik: Nycklarna in till lokalen   Nycklarna in till lokalen Emptyfre 1 jul 2011 - 12:13

Hej föreningen! Smile
Tänkte bara berätta att jag har en av nycklarna in till lokalen just nu, och Eric ska ha den andra. Så om nån vill in så vet ni vem ni ska kontakta Smile

En idé är att ha den här tråden kvar så den uppdateras hela tiden så man vet vilka som har nycklarna. Normalt så är det väl Johannes och Puja som ska ha dem. Men min tanke med det här är att vi ska ha förtroende för varandra (inom föreningen såklart) att låta vemsomhelst ha nycklarna, bara man uppmärksammar folk. Är ju som sagt ny i föreningen så jag vet inte hur det funkat förut med nycklarna, men blev glad när jag fick förtroendet av Puja Very Happy Sen är det ganska bra att jag har en nyckel för jag bor bara 100m från lokalen och är för det mesta hemma så folk kan nå mig på kort varsel om de vill in Smile
Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

Nycklarna in till lokalen Empty
InläggRubrik: Sv: Nycklarna in till lokalen   Nycklarna in till lokalen Emptyfre 1 jul 2011 - 12:14

Grymt!
Till överst på sidan Gå ner
BlodigaEric

BlodigaEric


Antal inlägg : 133
Join date : 11-03-03
Age : 33
Ort : Soooooollefteå

Nycklarna in till lokalen Empty
InläggRubrik: Sv: Nycklarna in till lokalen   Nycklarna in till lokalen Emptyfre 1 jul 2011 - 15:54

Låter bra
Till överst på sidan Gå ner
http://krigetstrummor.blogspot.com
Frasse

Frasse


Antal inlägg : 58
Join date : 11-06-28
Age : 33
Ort : Centrum, Sollefteå

Nycklarna in till lokalen Empty
InläggRubrik: Nycklarna in till lokalen   Nycklarna in till lokalen Emptyfre 1 jul 2011 - 16:44

Kan behövas!! Wink
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

Nycklarna in till lokalen Empty
InläggRubrik: Sv: Nycklarna in till lokalen   Nycklarna in till lokalen Emptyfre 1 jul 2011 - 17:43

Tror att vi har 3 nycklar? Vi bestämde att Johannes alltid skulle sitta på 1 då han både bor nära och är ordförande, sen har väl Puja och Eric haft varsin då de oftast är lätt att få tag på? Tror det är så vi har resonerat hittills så att du har en nyckel som bor så nära är ju bara väldigt bra! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
Mikey Khan

Mikey Khan


Antal inlägg : 202
Join date : 11-06-23
Age : 38
Ort : Sollefteå

Nycklarna in till lokalen Empty
InläggRubrik: Sv: Nycklarna in till lokalen   Nycklarna in till lokalen Emptyfre 1 jul 2011 - 23:16

Japp. Men lämnat tillbaka nyckeln till Puja nu. Skriver i forumet när jag har nyckel igen så alla vet Smile
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

Nycklarna in till lokalen Empty
InläggRubrik: Sv: Nycklarna in till lokalen   Nycklarna in till lokalen Emptyfre 15 jul 2011 - 11:09

Medan Johannes är borta så har jag tillfälligt hand om hans nyckel. Slussar vidare den till någon som bor i stan vid senare tillfälle, uppdaterar här då!
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
luffredd

luffredd


Antal inlägg : 201
Join date : 11-03-04
Age : 32
Ort : Sollefteå

Nycklarna in till lokalen Empty
InläggRubrik: Sv: Nycklarna in till lokalen   Nycklarna in till lokalen Emptytor 4 aug 2011 - 2:55

Adam skrev:
Medan Johannes är borta så har jag tillfälligt hand om hans nyckel. Slussar vidare den till någon som bor i stan vid senare tillfälle, uppdaterar här då!
om ni undrar så har jag den nyckeln nu Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

Nycklarna in till lokalen Empty
InläggRubrik: Sv: Nycklarna in till lokalen   Nycklarna in till lokalen Emptyons 19 okt 2011 - 6:39

jag har för tillfället en nyckel. och fredrik har den andra om jag inte misstar mig.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Nycklarna in till lokalen Empty
InläggRubrik: Sv: Nycklarna in till lokalen   Nycklarna in till lokalen Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Nycklarna in till lokalen
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Till alla som har hållt på att sy på lokalen.
» Furniture galore!!! Vi behöver folk till lokalen ikväll!
» Vad nya lokalen behöver.
» Privat egendom i lokalen.
» vara i lokalen

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sollefteå Figur & Rollspels Förening :: SFRF's :: Allmänt-
Hoppa till: