Sollefteå Figur & Rollspels Förening
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sollefteå Figur & Rollspels Förening

Vi fyller din fritid!
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 -: Hemsidan :-

Gå ner 
+2
Motherbrain42
ReverS
6 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

-: Hemsidan :- - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: -: Hemsidan :-   -: Hemsidan :- - Sida 2 Emptymån 18 jul 2011 - 14:09

a tjoo!
Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

-: Hemsidan :- - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: -: Hemsidan :-   -: Hemsidan :- - Sida 2 Emptymån 25 jul 2011 - 7:31

Länge sedan det var någon som brydde sig om detta, vill ni ha en hemsida? Jag kan hjälpa er om ni vill, jag är här två veckor till sen åker jag, vill ni ha min hjälp får ni passa på... Ni kanske inte alls är sugen på en hemsida men är grymt ledsen på den dåliga marknadsföringen...

Se sollefteåbladet t.ex. ni säger inte vart lokalen ligger? Ingen länk till forumet? Inga telefon nr? Ingan hemsida? Om någon läste det och ville vara med vart ska det vända sig? Hitta.se och söka efter johannes skarin? ... stila er pojkar.

by the way? Dynamisk ordf. betyder det att han aldrig är på plats? xD haha vad menar tidningen med det? Aja kanske är jag för ambitiös... kanske borde jag skita i det och bara SL:a... och skita i resten...


MVH
Simon Jakobsson
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

-: Hemsidan :- - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: -: Hemsidan :-   -: Hemsidan :- - Sida 2 Emptymån 25 jul 2011 - 11:50

Jag kommer att kontakta dig senare gällande det hela.
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

-: Hemsidan :- - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: -: Hemsidan :-   -: Hemsidan :- - Sida 2 Emptymån 25 jul 2011 - 11:54

kk :/ fast alltså saken är den att efter jag åkt hem ska jag försöka släppa hela det här Smile så var min tanke...
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





-: Hemsidan :- - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: -: Hemsidan :-   -: Hemsidan :- - Sida 2 Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
-: Hemsidan :-
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2Gå till sida : Föregående  1, 2

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sollefteå Figur & Rollspels Förening :: SFRF's :: Förslag-
Hoppa till: