Sollefteå Figur & Rollspels Förening
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sollefteå Figur & Rollspels Förening

Vi fyller din fritid!
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Länk mellan styrelsen och dess medlemmar

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

Länk mellan styrelsen och dess medlemmar Empty
InläggRubrik: Länk mellan styrelsen och dess medlemmar   Länk mellan styrelsen och dess medlemmar Emptyons 8 jun 2011 - 8:58

Något som behövs är en topic som kan användas som en länk mellan styrelsen och dess medlemmar, så om styrelsen t.ex. är osäker på en fråga, vi säger att de har funderingar på att höja medlemsavgiften så kan dom posta det i den topicen och se vad medlemmarna svarar/diskuterar runt frågan.

Detta kommer ge styrelsen starkare ben att stå på i diverse beslut, detta kommer också
ge medlemmarna större tjans att påverka styrelsen.

Att medlemarna ska ha stor tjans att påverka styrelsen är extremt viktigt då styrelsen bildades fanns inte
så många medlemmar, vilket medför att de flesta medlemmar inte alls har röstat upp styrelsen till just styrelse utan
har bara slängts in i denna underbara verksamhet men inte haft en tjans att riktigt vara med och bestämma.

Jag vet att ni har en topic med förslag (som jag postar denna i) men jag anser ändå att denna behöver privat topic som nås från mainen.
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

Länk mellan styrelsen och dess medlemmar Empty
InläggRubrik: Sv: Länk mellan styrelsen och dess medlemmar   Länk mellan styrelsen och dess medlemmar Emptyons 8 jun 2011 - 15:41

Funderade idag på att göra en del för allmän diskussion och "announcements" som inte har riktigt med förslag eller själva spelen att göra.
Någon annan som tycker att det är en bra idé?
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

Länk mellan styrelsen och dess medlemmar Empty
InläggRubrik: Sv: Länk mellan styrelsen och dess medlemmar   Länk mellan styrelsen och dess medlemmar Emptyons 8 jun 2011 - 17:42

Håller med dig helt och hållet Razz go for it
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

Länk mellan styrelsen och dess medlemmar Empty
InläggRubrik: Sv: Länk mellan styrelsen och dess medlemmar   Länk mellan styrelsen och dess medlemmar Emptytor 9 jun 2011 - 12:54

Okej, men jag skapar denna del och kallar den tills vidare för "Allmänt" om ett litet tag. Ser inte varför vi egentligen inte ska ha en sådan del så därför gör jag den direkt bara.
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

Länk mellan styrelsen och dess medlemmar Empty
InläggRubrik: Sv: Länk mellan styrelsen och dess medlemmar   Länk mellan styrelsen och dess medlemmar Emptytor 16 jun 2011 - 11:23

Jag bugar mig inför dig visdom!
Till överst på sidan Gå ner
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

Länk mellan styrelsen och dess medlemmar Empty
InläggRubrik: Sv: Länk mellan styrelsen och dess medlemmar   Länk mellan styrelsen och dess medlemmar Emptytis 21 jun 2011 - 0:18

BRA IDÈER!!! älskar lite fritänkande Razz

Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

Länk mellan styrelsen och dess medlemmar Empty
InläggRubrik: Sv: Länk mellan styrelsen och dess medlemmar   Länk mellan styrelsen och dess medlemmar Emptytis 21 jun 2011 - 7:37

>.< ! awsome ! ordförande på min sida!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Länk mellan styrelsen och dess medlemmar Empty
InläggRubrik: Sv: Länk mellan styrelsen och dess medlemmar   Länk mellan styrelsen och dess medlemmar Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Länk mellan styrelsen och dess medlemmar
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Vad jag kan erbjuda och göra för föreningen SFRF?

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sollefteå Figur & Rollspels Förening :: SFRF's :: Förslag-
Hoppa till: