Sollefteå Figur & Rollspels Förening
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sollefteå Figur & Rollspels Förening

Vi fyller din fritid!
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 LAJV TRÅD! vilka är sugna

Gå ner 
+6
BlodigaEric
Adam
Poontuz
ReverS
Ted
Dre
10 posters
FörfattareMeddelande
Dre

Dre


Antal inlägg : 120
Join date : 11-02-24
Age : 33

LAJV TRÅD! vilka är sugna Empty
InläggRubrik: LAJV TRÅD! vilka är sugna   LAJV TRÅD! vilka är sugna Emptysön 5 jun 2011 - 11:50

Hej alla glada! Nu är det så att vi pratar mycket om att dra ihop ett seriöst lajv ganska snart och jag vill se vilka som är intresserade av att vara med Very Happy Vi kommer göra allt för att göra allt bra. Tex vi ska börja göra kläder, buffert vapen, hitta ett jävligt bra ställe att vara på och så vidare. Men första frågan är, vilka kan vara intresserad av detta. Prata ändra med mig IRL eller svara på detta Very Happy Vi är just nu iaf 7 stycken som va sugen. Men som sagt, så fler vi är så roligare blir de Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

LAJV TRÅD! vilka är sugna Empty
InläggRubrik: Sv: LAJV TRÅD! vilka är sugna   LAJV TRÅD! vilka är sugna Emptysön 5 jun 2011 - 12:13

Är lätt på! Har varit sugen på att prova lajv sen jag var 11!
Till överst på sidan Gå ner
Dre

Dre


Antal inlägg : 120
Join date : 11-02-24
Age : 33

LAJV TRÅD! vilka är sugna Empty
InläggRubrik: Sv: LAJV TRÅD! vilka är sugna   LAJV TRÅD! vilka är sugna Emptysön 5 jun 2011 - 13:36

Bra bra Very Happy Vi satsar på att göra ett serriöst lajv som räcker några timmar Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

LAJV TRÅD! vilka är sugna Empty
InläggRubrik: Sv: LAJV TRÅD! vilka är sugna   LAJV TRÅD! vilka är sugna Emptymån 6 jun 2011 - 11:48

Tjena Tjena, är helt på lajv. Har tagit upp mina gamla lajv saker hit till norrland för just detta.

Om vi ska ha att lajv vilka arragerar?

Som de flesta som varit med i Lökoms Vi Unga vet ni att jag (och bland annat andre) har haft ett homebrew lajv förut. Detta funkar ganska bra men om ni vill att jag ska skriva ram-verket kanske jag behöver någon som assisterar lite och som är på att fixa lite saker.

Jag själv skulle rekommendera andre för detta uppdrag då han lajvat minst en gång förut och verkar vara självgående och ansvarspålitlig i denna förening.
Till överst på sidan Gå ner
Poontuz

Poontuz


Antal inlägg : 110
Join date : 11-03-09
Age : 33
Ort : Skogen

LAJV TRÅD! vilka är sugna Empty
InläggRubrik: Sv: LAJV TRÅD! vilka är sugna   LAJV TRÅD! vilka är sugna Emptymån 6 jun 2011 - 16:15

Utan tvekan ^^
Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

LAJV TRÅD! vilka är sugna Empty
InläggRubrik: Sv: LAJV TRÅD! vilka är sugna   LAJV TRÅD! vilka är sugna Emptymån 6 jun 2011 - 17:12

Någon skapa en ny flik för lajv i main menu!
Till överst på sidan Gå ner
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

LAJV TRÅD! vilka är sugna Empty
InläggRubrik: Sv: LAJV TRÅD! vilka är sugna   LAJV TRÅD! vilka är sugna Emptymån 6 jun 2011 - 17:55

Föreslår även en flik för lan, så finns den till senare. ^^
Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

LAJV TRÅD! vilka är sugna Empty
InläggRubrik: Sv: LAJV TRÅD! vilka är sugna   LAJV TRÅD! vilka är sugna Emptymån 6 jun 2011 - 18:59

Väldigt sant en för lan också
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

LAJV TRÅD! vilka är sugna Empty
InläggRubrik: Sv: LAJV TRÅD! vilka är sugna   LAJV TRÅD! vilka är sugna Emptymån 6 jun 2011 - 19:06

Flik skapad, flyttar denna tråd.
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

LAJV TRÅD! vilka är sugna Empty
InläggRubrik: Sv: LAJV TRÅD! vilka är sugna   LAJV TRÅD! vilka är sugna Emptytor 9 jun 2011 - 21:11

Bra jobbat adam Very Happy tackar!
Till överst på sidan Gå ner
BlodigaEric

BlodigaEric


Antal inlägg : 133
Join date : 11-03-03
Age : 33
Ort : Soooooollefteå

LAJV TRÅD! vilka är sugna Empty
InläggRubrik: Sv: LAJV TRÅD! vilka är sugna   LAJV TRÅD! vilka är sugna Emptytor 16 jun 2011 - 21:11

Jag är som sagt på!
Till överst på sidan Gå ner
http://krigetstrummor.blogspot.com
jakqb

jakqb


Antal inlägg : 246
Join date : 11-03-02
Age : 29

LAJV TRÅD! vilka är sugna Empty
InläggRubrik: deltar ej   LAJV TRÅD! vilka är sugna Emptytor 16 jun 2011 - 21:23

kommer ej att delta tongue
Till överst på sidan Gå ner
luffredd

luffredd


Antal inlägg : 201
Join date : 11-03-04
Age : 32
Ort : Sollefteå

LAJV TRÅD! vilka är sugna Empty
InläggRubrik: Sv: LAJV TRÅD! vilka är sugna   LAJV TRÅD! vilka är sugna Emptytor 16 jun 2011 - 21:32

kan titta på
Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

LAJV TRÅD! vilka är sugna Empty
InläggRubrik: Sv: LAJV TRÅD! vilka är sugna   LAJV TRÅD! vilka är sugna Emptyfre 17 jun 2011 - 8:14

kan va med? Razz det kommer äga!
Till överst på sidan Gå ner
Emil

Emil


Antal inlägg : 91
Join date : 11-03-16

LAJV TRÅD! vilka är sugna Empty
InläggRubrik: Sv: LAJV TRÅD! vilka är sugna   LAJV TRÅD! vilka är sugna Emptytis 5 jul 2011 - 14:47

Varit nyfiken och lite sugen men, kommer inte hinna, kommer snart börja jobba för mycket för att ha tid, kan nog även råka jobba den helgen det skulle bli av.
Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

LAJV TRÅD! vilka är sugna Empty
InläggRubrik: Sv: LAJV TRÅD! vilka är sugna   LAJV TRÅD! vilka är sugna Emptytis 5 jul 2011 - 14:56

När är en bra tid för dig då?
Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

LAJV TRÅD! vilka är sugna Empty
InläggRubrik: Sv: LAJV TRÅD! vilka är sugna   LAJV TRÅD! vilka är sugna Emptyons 6 jul 2011 - 9:20

Kom igen, vilka är på? Är fortfarande så många sugna? Vad säger ni om datumet första helgen i augusti?

Kommer posta mer om regler och så vidare... Hur ni ska lägga upp eran karaktär...
om det finns ett intresse DVS.
Till överst på sidan Gå ner
Mikey Khan

Mikey Khan


Antal inlägg : 202
Join date : 11-06-23
Age : 38
Ort : Sollefteå

LAJV TRÅD! vilka är sugna Empty
InläggRubrik: Sv: LAJV TRÅD! vilka är sugna   LAJV TRÅD! vilka är sugna Emptyons 6 jul 2011 - 11:44

Alltså jag är jättesugen på att vara med på lajv.. Tänkte först att jag bara skulle vara åskådare så jag får se hur det går till o.s.v. Men saknar ni verkligen folk och jag kan göra en skillnad så är jag såklart med! Men jag behöver hjälp med kläder och vapen. Som jag förstått är det lätt och snabbt gjort, men jag vet inte hur saker ska vara så jag behöver hjälp ändå Embarassed
Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

LAJV TRÅD! vilka är sugna Empty
InläggRubrik: Sv: LAJV TRÅD! vilka är sugna   LAJV TRÅD! vilka är sugna Emptyons 6 jul 2011 - 11:56

Ta det lungt... Smile det är ett nybörjar lajv ^^ sååå det är lungt... <3 vi hjälper dig med kläder OVS. Det är ganska basic faktist ska posta lite regler och hur lajv går till om intresse finns....
Till överst på sidan Gå ner
Mikey Khan

Mikey Khan


Antal inlägg : 202
Join date : 11-06-23
Age : 38
Ort : Sollefteå

LAJV TRÅD! vilka är sugna Empty
InläggRubrik: Sv: LAJV TRÅD! vilka är sugna   LAJV TRÅD! vilka är sugna Emptyons 6 jul 2011 - 12:05

Heh ok cool. Men nu vet ni att ni kan räkna med mig iaf ^^
Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

LAJV TRÅD! vilka är sugna Empty
InläggRubrik: Sv: LAJV TRÅD! vilka är sugna   LAJV TRÅD! vilka är sugna Emptyons 6 jul 2011 - 12:48

Låter grymt! FÅr hoppas att några fler hör av sig... så snart som möjligt...
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





LAJV TRÅD! vilka är sugna Empty
InläggRubrik: Sv: LAJV TRÅD! vilka är sugna   LAJV TRÅD! vilka är sugna Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
LAJV TRÅD! vilka är sugna
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Tider att göra saker
» Lajv karaktärer
» Lajv Anmälan
» Lajv Regler
» Lajv i helgen!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sollefteå Figur & Rollspels Förening :: SFRF's :: Lajv-
Hoppa till: