Sollefteå Figur & Rollspels Förening
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sollefteå Figur & Rollspels Förening

Vi fyller din fritid!
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 I challenge thee to a night of horror

Gå ner 
+4
Adam
Motherbrain42
Mikey Khan
jakqb
8 posters
FörfattareMeddelande
jakqb

jakqb


Antal inlägg : 246
Join date : 11-03-02
Age : 29

I challenge thee to a night of horror Empty
InläggRubrik: I challenge thee to a night of horror   I challenge thee to a night of horror Emptytis 20 dec 2011 - 15:13

https://www.youtube.com/watch?v=sSWwcjmj4aI&feature=related

tyckte att det kan vara kul om man drog ihop en skräckfilms kväll .../ och ni ska helst inte tycka om skräck filmer för det är då det är som roligast Wink
Till överst på sidan Gå ner
Mikey Khan

Mikey Khan


Antal inlägg : 202
Join date : 11-06-23
Age : 38
Ort : Sollefteå

I challenge thee to a night of horror Empty
InläggRubrik: Sv: I challenge thee to a night of horror   I challenge thee to a night of horror Emptytis 20 dec 2011 - 15:44

Hint Matrix hint.. What a Face Vi har inte sett klart trilogin än >_< Känns konstigt att bara skippa se Reloaded och Revoutions.. För mig spelar det ingen roll. Tänkte bara det var trevligt när vi samlades ett gäng o såg första filmerna Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
jakqb

jakqb


Antal inlägg : 246
Join date : 11-03-02
Age : 29

I challenge thee to a night of horror Empty
InläggRubrik: Sv: I challenge thee to a night of horror   I challenge thee to a night of horror Emptytis 20 dec 2011 - 21:05

precis vi borde se klart matrix filmerna också =D
Till överst på sidan Gå ner
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

I challenge thee to a night of horror Empty
InläggRubrik: Sv: I challenge thee to a night of horror   I challenge thee to a night of horror Emptyons 21 dec 2011 - 7:11

det är jag för (matrix alltså), ska vi försöka hitta något datum efter december?
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

I challenge thee to a night of horror Empty
InläggRubrik: Sv: I challenge thee to a night of horror   I challenge thee to a night of horror Emptyons 21 dec 2011 - 8:55

Det borde väl gå an Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
jakqb

jakqb


Antal inlägg : 246
Join date : 11-03-02
Age : 29

I challenge thee to a night of horror Empty
InläggRubrik: Sv: I challenge thee to a night of horror   I challenge thee to a night of horror Emptyons 21 dec 2011 - 9:16

glöm inte bort min skräckfilmskväll också Sad
Till överst på sidan Gå ner
Mikey Khan

Mikey Khan


Antal inlägg : 202
Join date : 11-06-23
Age : 38
Ort : Sollefteå

I challenge thee to a night of horror Empty
InläggRubrik: Sv: I challenge thee to a night of horror   I challenge thee to a night of horror Emptyons 21 dec 2011 - 15:28

En sak i taget Jacke tongue Vi må avsluta det vi påbörjat innan vi börjar nåt annat IMO. Bara två filmer kvar så vi kan hitta ett datum efter nyår då vi kör maraton och ser båda filmerna i sträck så kan vi bestämm skräckfilmskvällar efter det! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
jakqb

jakqb


Antal inlägg : 246
Join date : 11-03-02
Age : 29

I challenge thee to a night of horror Empty
InläggRubrik: Sv: I challenge thee to a night of horror   I challenge thee to a night of horror Emptyons 21 dec 2011 - 15:36

GÖr en egen topic istället för att infektera min med matrix snack da >.<
Till överst på sidan Gå ner
BlodigaEric

BlodigaEric


Antal inlägg : 133
Join date : 11-03-03
Age : 33
Ort : Soooooollefteå

I challenge thee to a night of horror Empty
InläggRubrik: Sv: I challenge thee to a night of horror   I challenge thee to a night of horror Emptyons 21 dec 2011 - 19:47

Snacka om att strunta i tråden och sticka off topic direkt.

Anyway jag är sugen på kass skräckfilm kväll!
Till överst på sidan Gå ner
http://krigetstrummor.blogspot.com
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

I challenge thee to a night of horror Empty
InläggRubrik: Sv: I challenge thee to a night of horror   I challenge thee to a night of horror Emptyons 21 dec 2011 - 20:58

Haha ... okey vad för skräck film ska vi se? Popup rädsla? Pallar inget man bara ska bli äcklad av... jag pekar på er humancentipede och de senare saw filmerna....
Till överst på sidan Gå ner
jakqb

jakqb


Antal inlägg : 246
Join date : 11-03-02
Age : 29

I challenge thee to a night of horror Empty
InläggRubrik: Sv: I challenge thee to a night of horror   I challenge thee to a night of horror Emptyons 21 dec 2011 - 21:31

asså länken jag skicakde var inte film förslag om ni undrade det X).. men asså jag hade tänkt mig dom värsta skräckfilmerna man kan hitta =D och det är ett stort + om man är rädd för sådana här filmer också hatar när det sitter nån orädd jävel och kommenterar ----->ADAM?
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

I challenge thee to a night of horror Empty
InläggRubrik: Sv: I challenge thee to a night of horror   I challenge thee to a night of horror Emptytor 22 dec 2011 - 13:43

Jag kommenterar bara om det är en dålig film/dålig scen Wink (sen behöver vi ju inte bry oss om att jag tkr 90% av alla skräckisar suger xD)
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

I challenge thee to a night of horror Empty
InläggRubrik: Sv: I challenge thee to a night of horror   I challenge thee to a night of horror Emptytor 22 dec 2011 - 14:30

hller helt med am... jag kommer troget sitta och kommentera/förstörakvällen Razz
Till överst på sidan Gå ner
jakqb

jakqb


Antal inlägg : 246
Join date : 11-03-02
Age : 29

I challenge thee to a night of horror Empty
InläggRubrik: Sv: I challenge thee to a night of horror   I challenge thee to a night of horror Emptytor 22 dec 2011 - 15:32

för själv så tycker jag inte så mycket om uhm Rolling Eyes "skräckfilmer" så för en sån som mig är det tråkigt när det sitter nån med stoneface mitt i allt Wink
Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

I challenge thee to a night of horror Empty
InläggRubrik: Sv: I challenge thee to a night of horror   I challenge thee to a night of horror Emptytor 22 dec 2011 - 20:11

Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
luffredd

luffredd


Antal inlägg : 201
Join date : 11-03-04
Age : 32
Ort : Sollefteå

I challenge thee to a night of horror Empty
InläggRubrik: Sv: I challenge thee to a night of horror   I challenge thee to a night of horror Emptyfre 23 dec 2011 - 4:42

Tucker and Dale vs Evil Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Dre

Dre


Antal inlägg : 120
Join date : 11-02-24
Age : 33

I challenge thee to a night of horror Empty
InläggRubrik: Sv: I challenge thee to a night of horror   I challenge thee to a night of horror Emptytis 27 dec 2011 - 16:15

luffredd skrev:
Tucker and Dale vs Evil Very Happy

HAHAHAHAHAHHA SÅ JÄVLA BRA! xDDD
Till överst på sidan Gå ner
ReverS

ReverS


Antal inlägg : 498
Join date : 11-06-01

I challenge thee to a night of horror Empty
InläggRubrik: Sv: I challenge thee to a night of horror   I challenge thee to a night of horror Emptytis 27 dec 2011 - 18:32

true true...
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





I challenge thee to a night of horror Empty
InläggRubrik: Sv: I challenge thee to a night of horror   I challenge thee to a night of horror Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
I challenge thee to a night of horror
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sollefteå Figur & Rollspels Förening :: Off-Topic :: Film-
Hoppa till: