Sollefteå Figur & Rollspels Förening
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sollefteå Figur & Rollspels Förening

Vi fyller din fritid!
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Yugi turnering efter nyår?

Gå ner 
+2
Mikey Khan
Ted
6 posters
FörfattareMeddelande
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Yugi turnering efter nyår? Empty
InläggRubrik: Yugi turnering efter nyår?   Yugi turnering efter nyår? Emptytor 8 dec 2011 - 13:01

Har haft funderingar ett tag, på om vi skulle ha kört en yugi turnering efter nyår nån gång, skulle ju passa utmärkt nu när Tommy kommer tillbaka och Fredrik kommer hem.
Där vi körde med en liten avgift för att få vara med, typ 40-50 kr bara och sen delat upp det i prispengar till dom tre som placerar sig bäst. Vad tror folk om det?
Till överst på sidan Gå ner
Mikey Khan

Mikey Khan


Antal inlägg : 202
Join date : 11-06-23
Age : 38
Ort : Sollefteå

Yugi turnering efter nyår? Empty
InläggRubrik: Sv: Yugi turnering efter nyår?   Yugi turnering efter nyår? Emptytor 8 dec 2011 - 13:49

Jag är med om jag får använda Dres Blackwing lek. Den jag brukar använda Wink
Till överst på sidan Gå ner
Dre

Dre


Antal inlägg : 120
Join date : 11-02-24
Age : 33

Yugi turnering efter nyår? Empty
InläggRubrik: Sv: Yugi turnering efter nyår?   Yugi turnering efter nyår? Emptyfre 9 dec 2011 - 3:30

Jag kan ta och göra en turnering om ni vill, men då blir de vinnaren tar hem allt. Annars e de ingen mening, och att vinna ska ju betyda nått, jag kommer inte köra min vanliga lek pga det blir ingen mening om jag ska köra en lek jag redan vunne massa med och de känns meningslöst om andra ska komma och tycka min lek e op, kommer nog köra Watt lr Lightsworns. Jag tror fredrik kommer göra samma sak (inte köra med sin turnerings lek så de blir mer comped inom föreningen) Men akta er för nykomlingen Eric! Han har troligen föreningens 3e bästa lek Razz

Men om jag drar ihop nått vill jag ha minst 8 spelare och då blir den kring mitten av januari
Till överst på sidan Gå ner
Dre

Dre


Antal inlägg : 120
Join date : 11-02-24
Age : 33

Yugi turnering efter nyår? Empty
InläggRubrik: Sv: Yugi turnering efter nyår?   Yugi turnering efter nyår? Emptyfre 9 dec 2011 - 3:31

Alla som har intresse av detta skriv gärna här lr smsa mig "0768060224" så jag vet hur många vi blir så jag kan fixa med allt.
Till överst på sidan Gå ner
Akimoto

Akimoto


Antal inlägg : 16
Join date : 11-03-03

Yugi turnering efter nyår? Empty
InläggRubrik: Sv: Yugi turnering efter nyår?   Yugi turnering efter nyår? Emptyfre 9 dec 2011 - 5:58

Jag är lungt på! Jag har däremot inte bestämt mig vilken hög jag ska köra, kommer nog sitta och fiffla med dem.
Till överst på sidan Gå ner
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Yugi turnering efter nyår? Empty
InläggRubrik: Sv: Yugi turnering efter nyår?   Yugi turnering efter nyår? Emptyfre 9 dec 2011 - 7:53

Jag är ju ofc på, kan kanske få med tim och en av hans polare då dom lät intreserade med.
Till överst på sidan Gå ner
luffredd

luffredd


Antal inlägg : 201
Join date : 11-03-04
Age : 32
Ort : Sollefteå

Yugi turnering efter nyår? Empty
InläggRubrik: Sv: Yugi turnering efter nyår?   Yugi turnering efter nyår? Emptylör 10 dec 2011 - 9:17

i'm on. dunno what deck i'll play but i will have fun whatever i play xD
Till överst på sidan Gå ner
BlodigaEric

BlodigaEric


Antal inlägg : 133
Join date : 11-03-03
Age : 33
Ort : Soooooollefteå

Yugi turnering efter nyår? Empty
InläggRubrik: Sv: Yugi turnering efter nyår?   Yugi turnering efter nyår? Emptylör 10 dec 2011 - 11:06

Jag är på!
Till överst på sidan Gå ner
http://krigetstrummor.blogspot.com
Sponsored content





Yugi turnering efter nyår? Empty
InläggRubrik: Sv: Yugi turnering efter nyår?   Yugi turnering efter nyår? Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Yugi turnering efter nyår?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Tip ur fellow yugi-mate!
» EPIC! yugi card
» Lägger ner Yugi (köpandet och aktivt spelande)
» Yugi/Magic med Ted och Pontus! (Eventuellt Warhammer)
» BigBayCon turnering

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sollefteå Figur & Rollspels Förening :: SFRF's :: Yu-Gi-Oh!-
Hoppa till: