Sollefteå Figur & Rollspels Förening
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sollefteå Figur & Rollspels Förening

Vi fyller din fritid!
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens)

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens) Empty
InläggRubrik: Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens)   Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens) Emptyfre 25 nov 2011 - 18:33

Hehu, råttorna kommer att säljas då mitt intresse inom Warhammer har sjunkit under senaste tiden. Jag finner varken tid eller vilja att spela och måla längre så skeppar dem vidare istället!

Emil Vestlund har visat intresse så han har första tjing på gubbarna tills jag listat ut vad jag ska ta för hela köret. Om Emil inte längre är intresserad när ett pris är fastställt så kommer jag antingen sälja det till någon annan som är intresserad eller kasta upp det på tradera/blocket.

Om någon skulle vara intresserad så vill jag helst (vill verkligen, verkligenverkligen med andra ord) sälja allt i ett kör, men det är inte ett måste.
De gamla modellerna är målade, några av de nya är påbörjade och nån modell är färdig. Låg kvalité på den mesta målningen.
FYI, skulle man köpa allt detta nytt idag så skulle det gå för över 4000kr. Tillbehören förutom boken får man på köpet.

Detta är min Skaven armé

Lords:
1st Ikit Claw (Gammal modell)
1st Queek Headtaker
2st Warlords/Chieftains
1st Grey Seer w/ Screaming Bell (Gammal modell)

Heroes:
1st Warlock Engineer
6st Skaven Assassins (Gammal modell)

Core:
100st Clan Rats w/ 4st Full Commands (40st gamla modeller)
20 Giant Rats w/ 1st Packmaster (typ hälften gamla modeller)

Special:
5st Rat Ogres w/ 5st Packmasters (3 gamla modeller)
20st Plaguemonks w/ Full Command

Rare:
1st Warp Lightning Cannon (Gammal modell, imo snyggare!)

Tillbehör:
1st 5x4-bricka som man placerar enheter på
Skaven Army Book
Måttband (3m)
Tärningar (36 i en burk)
Artilleri-tärningar
Flame Template
Kontaktlim + Färg & 2st penslar
__________________________________________________________________

Skulle man kunna få hjälp att fastställa ett rimligt pris av ni lite mer erfarna lirare? Nypris för detta är som sagt över 4000kr, men mycket är gammalt. Jag sitter och fumlar runt med iallafall 2500-3000kr och då har jag inte ens räknat med Assassin-modellerna som jag funderar att inte ens ta betalt för (om man vill köpa allt förstås, tänker inte ge bort dem!) med tanke på att de är asdyra och man vill inte ha så många.

http://www.blocket.se/vasternorrland/Skaven_Warhammer_Fantasy_2000__pts_37439131.htm?ma=1


Senast ändrad av Adam den fre 25 nov 2011 - 23:58, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens) Empty
InläggRubrik: Sv: Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens)   Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens) Emptyfre 25 nov 2011 - 19:57

Får du inte iväg dom, så är jag mer än villig att köpa dina nya rattogers då jag sett enormt fina konverteringar på dom till nåra av mina 40 k modeller. Är villig att betala riktigt bra för dom med då man bara kan få tag på dom i island of blood packet so far om det är dom rattogres jag tror.
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens) Empty
InläggRubrik: Sv: Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens)   Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens) Emptyfre 25 nov 2011 - 20:01

Jag har ju dock inte de som är ifrån Island of Blood, utan de som är från Skavens sida på GW. Ser inte riktigt likadana ut.

http://www.games-workshop.com/gws/catalog/productDetail.jsp?catId=cat440086a&prodId=prod1040496
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
Ted

Ted


Antal inlägg : 264
Join date : 11-02-27
Age : 32

Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens) Empty
InläggRubrik: Sv: Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens)   Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens) Emptyfre 25 nov 2011 - 20:20

aaaah, sad face. Sad Då är det ju inte lika aktuellt, men om du i värsta fall vill bli av med dom, så kan jag köpa av dig dom ändå, håriga grotesker funkar med.
Till överst på sidan Gå ner
Motherbrain42

Motherbrain42


Antal inlägg : 172
Join date : 11-03-11
Age : 31
Ort : sollefteå

Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens) Empty
InläggRubrik: Sv: Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens)   Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens) Emptylör 26 nov 2011 - 9:26

adam sllutar med warhammer ? sad face
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens) Empty
InläggRubrik: Sv: Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens)   Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens) Emptylör 26 nov 2011 - 12:22

Intresserad av att köpa en massa råttor, Johannes? Razz
(Jag kan fortfarande köra någon GK proxymatch nån gång jueh Wink)
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens) Empty
InläggRubrik: Sv: Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens)   Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens) Emptyfre 25 maj 2012 - 15:06

Inte för att jag tror att någon skulle bli intresserad av att köpa dem helt plötsligt, men armén är nu såld och artikeln på blocket borta, bara så att ni vet om det! ^^
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
luffredd

luffredd


Antal inlägg : 201
Join date : 11-03-04
Age : 32
Ort : Sollefteå

Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens) Empty
InläggRubrik: Sv: Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens)   Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens) Emptysön 27 maj 2012 - 22:44

hur mycket fick du för den till slut?
Till överst på sidan Gå ner
Adam
Admin
Adam


Antal inlägg : 389
Join date : 11-02-24
Age : 31

Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens) Empty
InläggRubrik: Sv: Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens)   Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens) Emptymån 28 maj 2012 - 17:35

2000kr fick jag dem sålda för ^^
Till överst på sidan Gå ner
http://sfrf.expressforum.org
Sponsored content





Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens) Empty
InläggRubrik: Sv: Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens)   Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Råttorna flyr det sjunkande skeppet! (Säljer mina kära små Skavens)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Hej alla kära medlemmar nu har vi möblerat om lite granna ;)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sollefteå Figur & Rollspels Förening :: SFRF's :: Warhammer Fantasy-
Hoppa till: